Skijanje.hr

FORUM

2 
  • Objavljeno: 16. siječnja 2009.   23:11h

    Član od:
    06.01.2009.

    Mjesto:
    Hrvatska, Jastrebarsko

    ...pozdrav ljudi
    razmišljam o kupnji neke "slalom" skije.
    i zapeo mi je za oko Elan-ov SL model. Vi koji ste vozili, kakve je dojme na vas ostavila skija, možda imate nešto drugo za preporučiti?!

    ...unaprijed se ispričavam što nisam pregledao sve teme?!


  • Objavljeno: 17. siječnja 2009.   09:59h

    Član od:
    09.01.2009.

    Mjesto:
    Hrvatska, ivanec

    Imaš još na rasprodaji u Hervisu Atomic sl 11,ja ih imam stvarno su super-FANTAZIJA
  • Objavljeno: 17. siječnja 2009.   18:27h

    Član od:
    06.01.2009.

    Mjesto:
    Hrvatska, Jastrebarsko

    ...jebenica, jel znaš možda po kojoj cijeni?!


  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   10:41h

    Član od:
    16.12.2006.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    dobra skija. nešto je mekša od natjecateljske jer ima samo jedan sloj titana, ali u drugome ne zaostaje za natjecateljskom. osobno ju nisam probao, imam gs model koji je sličan sl-u samo za veleslalom. ide k'o zmaj.

    nećeš fulati.
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   12:24h

    Član od:
    28.12.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Usporedio sam (prilijeganjem jednu na drugu) dvije slalomske skije iste veličine (165 cm):

    1. ELAN SL (verz. bez waveflexa) r= 12 m (verz. s wflx ima r = 12,9 m)
    2. SALOMON EQUIPE V3 RACE r= 12,5 m

    Osobno gotovo da ne vidim razlike u geometriji i dimenzijama osim na samom vrhu (nosu) skije koji je pri Elanu tup i zaobljen, dok je kod Salomona zašiljen. Ne ulazeći u milimetre i unutrašnje vrijednosti tj. izradu - vrlo slične skije. Kao da su kopirali jedan drugog. :-)

    Ni jedna, ni druga mi se na opip ne čine pretjerano tvrde. Elan možda jedva primjetno mekša, no kod Salomonke mi elastičnost djeluje ravnomjernije raspoređena duž cijele skije (= moje subjektivno i laičko mišljenje).

    Pitalje je mogu li ove dvije skije poslužiti naprednim rekreativcima željnim naglaska na srednjim i kraćim zavojima (kao alternativa jačem rekreativnom mono-titan modelu Elan Speedwave 12 kojeg sam kratko probao i koji u slalomskom pogledu lijepo funkcionira), s ozbirom da se dosta piše o tome kako su to zapravo slalomski "race" modeli, kako su predivđeni samo za takmičare i kako to "nije ništa za rekreativce" jer je "pretvrdo" jer se "teško upravlja" jer "umara" i sl.

    Bio sam nazočan kad je kolega (visina 190-200 cm, 130 kg, skije 172 cm), srednjeg tehničkog znanja, ali zato sportskog i energičnog stila, iznajmivši Salomon Equipe V3 naveliko hvalio iste kako vrlo upravljive i ugodne što me iznenadilo, ponavljam, s obzirom na svekolike komentare "nije to ništa za rekreativce".

    Evo još jednog komentara na SALAMON:

    One of my choice skis for everyday teaching and cruising about the Alps. The 3V’s have been around in various guises for many a moon now but they are great for a versatile short to medium radius ski that can hack through virtually all conditions and they are also great fun in bumps for the experienced skier. (...) The sidecut and plate of this latest incarnation provide effortless carves in either tight or more open turns, the flex is lively but not too demanding and they arean excellent choice for advanced to expert skiers- my girlfriend loved them in the 160cm version and was really pleased with the increase in control and agility over her regular intermediate skis- she has only skied a season so they are definitely not only for racers!

    http://snowreview.wordpress.com/2007/06/21/salomon-equipe-3v-race-2008/

    Također SALAMON:

    Sehr, sehr leicht zu fahren – Bestnote 8,3 und absolut ausgeglichen stark beim langen und kurzen Schwung! Ein starkes Stück Ski, das seinen Besitzer auch mit hoher Laufruhe verwöhnt! Österreichs Mozart der Mausefalle und Olympiasieger Fritz Strobl fand ein klares Sehr Gut für den Salomon! Wir schließen uns an!


    Komentar na ELAN SLX Waveflex Fusion RS u istom testu:

    Überzeugt die gestrenge Jury nicht nur auf dem Laufsteg der alpinen Beautys, sondern erhielt für seine überragende Leichtigkeit auch die Höchstnote 8,3 beim allgemeinen Kraftaufwand!

    http://www.austria-skitest.com/cms/index.php?option=com_skisearch&task=view&year=2008&category=1
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   12:51h

    Član od:
    15.12.2006.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    "Pitalje je mogu li ove dvije skije poslužiti naprednim rekreativcima željnim naglaska na srednjim i kraćim zavojima (kao alternativa jačem rekreativnom mono-titan modelu Elan Speedwave 12 kojeg sam kratko probao i koji u slalomskom pogledu lijepo funkcionira), s ozbirom da se dosta piše o tome kako su to zapravo slalomski "race" modeli, kako su predivđeni samo za takmičare i kako to "nije ništa za rekreativce" jer je "pretvrdo" jer se "teško upravlja" jer "umara" i sl.
    "

    (Član Strawinsky)

    Normalno da mogu. Na kraju krajeva, sve ovisi o doticnom rekreativcu i njegovoj volji da te skije iskoristi kako spada. Razlika je u tome sto te konkretne skije zahtijevaju bolju tehniku, bolju fizicku spremu i vise vremena na snijegu da bi ih se upoznalo, naviknulo i na njima se uzivalo, kad ih usporedjujes s nekim rekreativnim modelom. Ali kad ih naucis koristiti kako spada, onda ce ti i omoguciti ono sto slabija skija ne moze.
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   14:20h

    Član od:
    28.12.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Hvala, Canobi, do sada sam kao malo iskusan skijaš osrednjeg tehničkog znanja vozio mekše rekreativne ELAN 08 (r = 14,3 m) s kojima sam u načelu zadovoljan. Međutim, u međuvremenu sam ponešto tehnički napredovao s tendencijom k srednjim i kraćim zavojima.

    Također sam dobio na težini-mišićnoj masi. (Kakav je utjecaj težine na odnos težina-tvrdoća skije? Neki mi kažu da TEŽINA SKIJAŠA NEMA VEZE, no meni iz fizikalne perspektive to baš ne zvuči logično jer je pritisak težeg skijaša na skiju veći i čini ju, u relativnom smislu, mekošom.)

    Dakle, sve je u načelu odlično, no čini mi se da se skija na nešto strmijim stazama i pri većoj brzini (iili pri povećanoj energičnosti) ponešto uvija tj. prilagođava terenu, kao da se gubi mogućnost dinamičnijeg upravljanja, pa sam pomislio upravo na gore spomenute skije, eventualno na (relativno) mekšu NORDICA MACH 2 s r = 13 m.

    Jučer sam (kratko) po prvi puta probao skiju s titanom, Elan Speedwave 12, i ta tvrodoća mi u načelu nije godila, pogotovo ne na razrovanom terenu na kojem se izmijenjuje led i nekupine izbrušenog snijega, ali je zato odlično funkcioniralo na dobro utabanom dijelu staze u slalomskom modusu.

    S druge strane ELAN MAGFIRE širine 78 razrovanu stazu puno bolje i stabilnije podnosi, ali je radius veći pa su slalomska komponenta te carving-rubljenje slabiji tj. teži.

    Koje skije uzeti ne bi li se zadovoljio i (ponekad) energičniji rekreativni modus s naglaskom na srednjim i nešto kraćim zavojima? Jesu li navedeni modeli prikladni? Moram naglasiti da se s druge strane pomalo bojim pretvrdih skija, utjerali mi recenzenti strah u kosti, što ću! :-)


    I još nešto. Kada biste imali priliku kupiti ELAN SL (bez wave tehnologije, r = 12) za dosta manje novaca od Salomona V3 (r = 12,5), za što biste se odlučili? Ima li doista BITNE RAZLIKE između te dvije skije? Kod Salomona V3 svi naglašavaju stabilnost...
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   18:08h

    Član od:
    15.12.2006.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    " Također sam dobio na težini-mišićnoj masi. (Kakav je utjecaj težine na odnos težina-tvrdoća skije? Neki mi kažu da TEŽINA SKIJAŠA NEMA VEZE, no meni iz fizikalne perspektive to baš ne zvuči logično jer je pritisak težeg skijaša na skiju veći i čini ju, u relativnom smislu, mekošom.)"

    Ovo sve sto dalje pisem je IMHO, cisto osobno vidjenje skijaske "scene" koje sam ubacio u raspravu. Mislim da je za rekreativce njihova visina primarni faktor prije svega zato jer velika vecina rekreativaca ima malo drugacije prioritete od, da ih nazovem tako, natjecatelja, ili u sirem smislu - onih koji stalno svjesno vjezbaju i teze napredovanju. Tako su i rekreativne skije konstruirane da bilo kome, bez obzira na tehniku, pruze maksimum moguceg gusta na skijanju, da oproste greske i da se ponasaju najbolje i pruze sigurnost na stazama kakve rekreativci najvise biraju. Oni ce poslusati savjet da uzmu skiju prema svojoj visini i nece pogrijesiti, jer je proizvodjac skiju upravo tako konstruirao i specificirao namjenu koristenja.

    S druge strane imas nabrijane koji uvijek moraju proci najstrmije staze, koji namjerno gadjaju led na najstrmijim dijelovima, i koji ce unatoc stotinama dana skijanja u nogama jos uvijek potrositi novce na instrukcije jer s necim u svojem skijanju nisu zadovoljni. Neki to rade da bi se pravili vazni (pa i to je isto legitiman motiv ako se ne radi o usijanoj glavi koja sebe i druge dovodi u opasnost). drugi jer stvarno uzivaju u svojoj vjestini da im na skijama nista nije prepreka. Za takve ima smisla gledati ono sto proizvodjaci klasificiraju kao "race" modele, ALI KAD IH DORASTU. Race modeli su specijalizirani, ciljani da omoguce skijanje kakvo onaj tko zna kako zeli skijati trazi, i da se oslone na sposobnost skijasa da ih provede i kroz uvjete za koje nisu namijenjene (npr. hupseri, duboki ili teski i mekani snijeg i slicno). I kod tih modela ima smisla raspravljati i o tvrdoci i o tehnologijama za smanjivanje vibracija i o vezovima, jer se pretpostavlja da ce skijas sve to i iskoristiti.

    "Jučer sam (kratko) po prvi puta probao skiju s titanom, Elan Speedwave 12, i ta tvrodoća mi u načelu nije godila, pogotovo ne na razrovanom terenu na kojem se izmijenjuje led i nekupine izbrušenog snijega, ali je zato odlično funkcioniralo na dobro utabanom dijelu staze u slalomskom modusu."

    Vjerujes li da se i te skije mogu i po razrovanom snijegu i po hupserima jako lijepo voziti, bez da te "ubiju"? Da li si spreman posvetiti vremena i novaca da ih naucis tako voziti? Ako jesi, onda su to za tebe skije negdje u buducnosti. Ako ih uzmes sada onda ces se s njima samo namuciti i teze napredovati nego s nekim primjerenijima. Ako nisi dorastao Speedwave 12, nisi ni top race modelima.

    "Koje skije uzeti ne bi li se zadovoljio i (ponekad) energičniji rekreativni modus s naglaskom na srednjim i nešto kraćim zavojima? Jesu li navedeni modeli prikladni? Moram naglasiti da se s druge strane pomalo bojim pretvrdih skija, utjerali mi recenzenti strah u kosti, što ću! :-)

    "


    Uzmi slabiji Speedwave, ili neki slican model iz sredine ponude drugog proizvodjaca - sa strukom ispod 70 koji ce ti omoguciti napredovanje u onakvom skijanju kakvo ti najvise odgovara (brzo vijuganje, kraci zavoji).

    "I još nešto. Kada biste imali priliku kupiti ELAN SL (bez wave tehnologije, r = 12) za dosta manje novaca od Salomona V3 (r = 12,5), za što biste se odlučili? Ima li doista BITNE RAZLIKE između te dvije skije? Kod Salomona V3 svi naglašavaju stabilnost... "

    Prema tome sto si napisao, za sada niti jedne od tih.
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   20:58h

    Član od:
    28.12.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Canobi, hvala još jednom na komenaru. Nešto smo se udaljili od prvobitne teme ELAN SL i nadam se ljudi neće zamjeriti te da će ova diskusija možda pomoći i nekim drugima pri odabiru. :-)

    Ne znam jesmo li se u svemu razumjeli. Možda sam neke stvari previše skromno prikazao. Vozim Elan Speedwave 8 te se na njemu (nakon ovogodišnjeg naprednog tečaja gdje smatram da sam napravio tehnički iskorak) iz dana u dan suverenije osjećam. Mnogo toga je stvar vježbe i onog da ti dođe "iz dupeta u glavu" (obično naknadno, nakon tečaja, kad počneš samostalno razmišljati, osjećati i vježbati). Na srednje teškim stazama, uz uvjet barem donekle dobre očuvanosti, skijam sve bolje, bez obzira radi li se o veleslalomu ili slalomu.

    Problemi nastaju kad dođu neke jače crvene staze, crne staze, veće strmine, led, hupseri i brašnaste nakupine. Ili nešto od toga kombinirano. I to prolazim, ali gotovo je sa suverenošću, pojavljuje se (strah od odskliznuća na zaleđenoj strmini, preveliki oprez s obzirom na povredu iz prošlosti i sl.) jer tada ne idem više kako ja hoću nego u takvom slučaju više tražim kako naći pogodan teren. :-) No, iskreno, moj cilj nisu crne staze nego odlično, tehnički dotjerano skijanje po max. crvenim stazama zbog onoga što si i ti naveo, zbog uživanja u samoj akciji. Dakle, cilj je tehnička suverenost i dorađenost, upravljanje, kretnja, a ne pošto poto brza vožnja po iznadprosječno strmim kosinama koja bi sama sebi bila svrha.

    Eh, sad, moj (nažalost prekratak) test nešto tvrđe skije Elan Speedwave 12 s jednoslojnim titanom mi je pokazao da na donekle dobro očuvanoj pisti u slalomskom modusu iz prve iliti "iz cuga" skijam bolje, brže, preciznije i ekspolzivnije nego na Speedwave 8 iz čega zaključujem da kupnja modela 12 ne bi bilo bačen novac, pogotovo ako se uzme u obzir da spadam u one koji žele napredovati, učiti i ulagati.

    Ne znam, ne smatraš li da je u trenutku kad osjetiš da si dogurao do maximuma na jednim skijama (a imam takav osjećaj), da kad na većim brzinama osjetiš da su skije postale "gnjecave" i "trome" u reakciji na ono što želiš, ne misliš li da je u tom trenutku potreban novi, JAČI ALAT za napredak?

    Dakle, u mislima mi je bila kupnja Elan Speedwave 12 za koju definitivno smatram da sam zreo rad na njoj, no uočivši svoju sklonost kraćim srednjim i kraćim zavojima, moja dilema je postala trebam li možda ipak kupiti najmekšu skiju (a ne top race) u rangu slalomskih.

    Npr. ovogodišnji ELAN SL WAVE s nešto povećanim radiusom na 12,9 m (za razliku od SLX i ostalih jačih modela) je na izborniku www.elanskis.com predstavljen kao skija za skijaše 4/5 zvjezdice, kao najmekša (jedan sloj titana) iz te serije i prikazan je kao slalomska inačica Speedwave-a 12, dok se SALOMON opisuje kao vrlo upravljivi i stabilni model, ali ne i kao model prikladan jačim takmičarima...

    Kako bilo, očito ću morati uhvatiti još koji test skija jer je ovo zadnje bilo previše na brzinu...pa ću testirati još jednom i sebe i skije. Bumo videli... :-) Lijep ti pozdrav!
  • Objavljeno: 18. siječnja 2009.   21:05h

    Član od:
    28.12.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    P. S. Evo, recenzije ELAN SLX (SL je mekši)

    (...) Već smo navikli na iznimnu mekoću u vozljivost Elanovih natjecateljskih modela. Iako napominjemo kako ovo nije ni približno ista skija kakva bi se proizvodila za potrebe FIS natjecanja, ipak je riječ o najjačoj skiji koja se može pronaći u slobodnoj prodaji. Baš poput bratskog modela GSX, slalom varijanta odiše velikom elastičnosti i vozljivosti. Nevjerojatno je koliko u Elanu uspijevaju pronaći odličan balans mekoće i željene stabilnosti te snage.

    Dojma smo kako SLX spada u mekše pripadnike slalom skija, no njegova glavna karakteristika je miran ulazak u zavoj, te podjednako tome iznimno očekivan i uglađen izlazak iz zavoja. Ponekad daje dojam kao da joj nije bitno "nabiti prednost" i što prije završiti zavoj, nego zadiviti skijaša svojim iznimno preciznim i uglađenim zavojem.

    Cjelodnevno skijanje nije predstavljalo nikakav problem, a rubnici su odradili posao vrlo prosječno, s napomenom kako su uvjeti bili daleko od povoljnih za testiranje ovog dijela skije. Testni model zbog svoje uzdužne mekoće sasvim je solidno podnosio neravan teren te mekaniji snijeg. Skija se lijepo prilagođavala svim uvjetima iako je povremeno davala do znanja kako je ipak ljepše voziti iza freze od ratraka.

    Da ne znamo koja skija nam je bila na nogama rekli bismo da je riječ o nekom jačem allround modelu carvera.

    Iako na prvi pogled ovo ne izgleda kao kompliment, zapravo je odlična stvar. Klubovi, natjecatelji i vrhunski skijaši željni jurnjave i ekspresno izvedenih zavoja, možda će ostati malo razočarani povratnom reakcijom skije, no ruku na srce, koliko je takvih skijaša? 90% odličnih skijaša i carvera željnih vijuganja i brze carving vožnje, te učitelji skijanja trebali bi biti oduševljeni ovom skijom. Odiše mirnoćom, ne umara nakon cijelog dana, uglađena je i pitoma, a radi zavoje kakvi se samo poželjeti mogu. Što je još potrebno?






Novo mišljenje
Sljedeća stranica » 
Pravila korištenja foruma:

1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.

Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.

Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr

Forum Oglasnik
OSTALO
Ski sezona 22/23   ivexvg, (14.11. 17:31h)
OPREMA
Odabir skija   Mskije, (30.01. 15:48h)
NUDIM/TRAžIM PRIJEVOZ
Snowboard/ski izleti   Toma, (09.01. 23:24h)
SKIJALIšTA
Vogel   Slobodnipad, (01.01. 21:21h)
RODITELJSKI KUTAK
Škola skijanja na...   AShole, (25.12. 16:13h)

Zadnje prijave

    Prijava u klub

    © Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 52503
    Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
    Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

    ISSN 1845-5891

    e-mail: info@skijanje.hr

    Marketing:
      marketing@skijanje.hr