Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 15. ožujka 2015. 14:56h
je, isplaniraj se pametno....da li nakon prvog dana, pa ima ostavis preko noci ili sl.
BTW, unatoc ogromnom opterecenju i broju skijasa, odrade to bez problema do drugog jutra i to smatraju potpuno normalanim. ne kukaju o guzvi i problemima i kratkoci vremena. vjerojatno servis radi dok ne zavrsi, pa i do duboko u noc ako treba....Objavljeno: 15. ožujka 2015. 16:07h
" preporuke jednostavno - NEMA.
moja ti je preporuka, ma koliko to snobovski zvucalo, servisiraj vani, na destinaciji. pogotovo ako je jedna od ozbiljnih destinacija, odnosno sa velikim prometom.
sva nasa usluga u nasoj dragoj zemlji, bilo koje struke, pa i ski servisi, boluje, vise manje, od iste bolesti, a to je ne-održvanje standarda. To uglavnom proizazli iz kombinacije nekoliko slijedecih kljucnih rijeci - neprofesionalizam, nestrucnost, mali promet, lopovluk, niski zahtjevi klijenata....
[Editirano] 15. ožujka 2015. u 12:50h "
(Član mhad)
Jesi siguran da su baš svi loši ovdje?
Dobro, nije u Rijeci, ali garantiram da jedan u Zagrebu radi kako treba. Ipak, ako mu Francuzi i Švicarci šalju skije u Zagreb na servis, valjda vrijedi.Objavljeno: 15. ožujka 2015. 17:02h
Nisam siguran ! niti sam to rekao..ali ne zelim ulaziti u siru raspravu (bilo ih je vec ovdje) samo sam rekao svoje iskustvo na neizravno pitanje korisnika Dodoa o toj temi...
nisam rekao da su svi losi, niti uvijek losi, cuo sam i ja puno dobrih iskustava (u ZGu posebno, pa i ovdje se o njemu pisalo), pa i osobno ih imao,ali poanta je bila drugacija - previse oscilacija u usluzi.
ti, barem sudeci prema imenu, branis profesiju u hrv. to je ok. ali ja sam svoje iskustvo vec stekao, za mene je kasno. Odnosno, da ne zvuci bas tako lose, nasao samo bolju kombinaciju s kojom sam zadovoljan i ja osobno vise necu eksperimentirati, ali dolaze mladji, novi kupci :)
iako, zaista, a naljutiti ce se moji sugradjani rijecani, ZG ili RI - velika razlika, tako da vjerujem da u ZG ima bolji rjesenja nego u Ri (cesto je tako u mnogocemu, sto jes-jes :).Zakon trzista.
[Editirano] 15. ožujka 2015. u 17:20hObjavljeno: 15. ožujka 2015. 18:47h
Delikatna je to stvar sa servisom skija. Nije uvijek dobro ni vani, iako su bolje opremljeni i ozbiljnije pristupaju poslu. Često se to svodi na izbor jednog od 4 - 5 programa na stroju bez detaljnih provjera i onda kako ispadne. Nedavno sam imao na popravci uništene nove skije ( uništene u Nassfeldu ). Čovjek je nove skije oštetio na stazi jer je bilo malo kamenja i oštetio je kliznu plohu. Kako je skije upravo kupio, odnio ih je na popravak. Nakon toga više nije mogao skijati, jer su u servisu sve napravili loše da lošije nemože biti.
Ja sam te skije poslije doveo u red ali 30% vijeka skija je otišlo u nepovrat. Najgore je to da je ostatak skijaškog dana propao jer se doslovno nije moglo skijati na njima.
Tako da ima svega i vani.
Ja to jako dobro znam jer sam karijeru počeo vani, u Švicarskoj. Stvar je uvijek u pristupu poslu.
Brze servise neću ni spominjati.Objavljeno: 15. ožujka 2015. 20:28h
vjerujem da i vani ima losih servisa. evo takvo iskustvo koje ti spominjes u vezi nassfelda sam ja imao 2 puta sa nasim servisima, u rijeci, a vani ne. i vani su mi popravljali tu stetu napravljenu u Rijeci.
nije ni vani sto je bilo, ne servisiraju vise brdjani, domoroci koji su se rodili sa skijama na nogam :) servisiraju indijci, bugari, rumunji....gazda je njih zaposlio jer su jeftiniji, pa ih priucio malo i piči...takve treba izbjegavati, ali opet, i među njima moze biti znalaca na kraju krajeve....delikatno je to kao sto si rekao :)
Tako da na kraju svako donese neke zakljucke po svojem iskustvu i onda se ponasa po njima.
eto, moji su takvi, u zadnje vrijeme funkcioniram tako. Konkretno u alta badii sam vec par puta servisirao i sve ok. neznam doduse da li je idealno, pogotovo u kontekstu vijeka trajanja skije, ne kuzim se da li su skinuli previse , ovako ili onako. ali skija je predvidljiva, upravljiva i drzi, po meni ,ok. ali opet, nisam ja top skijas da je vrednujem na pravi nacin.....meni je vazno da je upravljiva i predvidljiva i da drzi korektno na tvrdom, a dal drzi vidim kako idem u odnosu na druge.na crnim tvrdim stazama. idem ok,odnosno, ako tehnicki sve napravim ok, nema tu puno otklizavanja...meni je to ok. nisam zahtjevan :)
[Editirano] 15. ožujka 2015. u 20:32h
« Prethodna stranica |
Novo mišljenje |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr