Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10031 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 20. studenog 2013. 10:16h
sa ljetnim gumama sa pogonom na sva četiri kotača potrebna dva para lanaca? malo smjesnoObjavljeno: 20. studenog 2013. 14:28h
Obrazlozi zasto je smjesno?
Sto 4x4 znaci na snijegu ili ledu sa ljetnim gumama?Objavljeno: 20. studenog 2013. 16:42h
Smiješno, ne smiješno, ali je kažnjivo ako nema...Objavljeno: 20. studenog 2013. 17:40h
Kako po ljeti nisam mijenjao gume, tj. vozio sam sa zimskim, nemalo sam se iznenadio kad sam mjerio dubinu utora I skužio da mi se guma vrlo malo potrošila po ljeti, znači ostalo mi je 5.5mm na zadnjim I 4,6 na prednjim gumama. Malo pričajući s poznanicima dosta ih je počelo ne mijenjati gume, i voziti se samo sa zimskim kroz cijelu godinu. Sad kod nekog držanja nisam primjetio neku razliku, za potrošnju ne znam, jedino što su zimske malo bučnije.
[Editirano] 20. studenog 2013. u 17:41hObjavljeno: 20. studenog 2013. 21:54h
Nemojte zaboraviti na najvažniji "parametar" zimske gume; smjesa tj. materijal izrade, a u tome je najvažnija razlika između ljetne i zimske gume ili jedna od najvažnijih.
Upravo taj parametar omogućuje zimskoj gumi najbolje karakteristike na temperaturama <7*C, dok ljetna guma na temperaturama <7*C postaje tvrda, "plastična" i drastično joj se smanjuje učinkovitost.Objavljeno: 21. studenog 2013. 10:06h
iako je ovaj marketinsko-inženjerski argument točan (<7 stupnjeva, plastika, itd....), mene malo iritira njegovo agresivno isticanje i poentiranje na njemu jer je on sam jedan , i to manji dio slagalice.
Pogotovo što znam da razlog nije moja sigurnost nego želja za praznjenjem mojeg novcanika, i to što češće, pogotovo kada dolazi od trgovca.
Ispravnija poruka bi bila da je glavni parametar vaša glava i oprezna vožnja, poštujući uvjete na cesti, propise, tehnička i vaša osobna ograničenja.
[Editirano] 21. studenog 2013. u 10:08hObjavljeno: 21. studenog 2013. 14:52h
< 7 je činjenica koja kaže da kad naglo moraš stati; npr. dijete je istrčalo pred auto i nije ga bilo moguće predvidjeti zaustavni put je zbog krutosti ljetne gume na tim temperaturama značajno dulji.
Dakle, rizik kao i svaki drugi. Svatko se mora znati nosti s njim u RH. Što se tiče Slovenije ili Austrije, tu više nema priče o riziku nego o zakonu. Pa tako ako se bude u Sloveniji učesnik prometne, a voziš sa ljetnim gumama po zimskim uvjetima (dakle, prije zakonskog 15.11), to automatski dodaje ponder na tvoju krivicu
[Editirano] 21. studenog 2013. u 14:53hObjavljeno: 22. studenog 2013. 08:49h
istina, to sam i ja napisao , ali moj "angle" na ovu pricu je da se kroz ulicu u kojoj je slaba vidljivot, mrak, kiša, refleksije, parkirani auti sa strane, usko, i u kojoj se tako moze pojaviti dijete ili odrasli koje ti spominjes, ne vozi vise od 30-40km pa cak i ako je ogranicenje 50km, sto je cesto To je odgovornost i razum koji dolazi iz osobne svijesti a ne iz reklame proizvođača i prodavača guma kojima je ipak glavno da ti prodaju gumu.
Po meni, a reci mi da sam penzic, 30-40 je maks za vecinu klasicnih gradskih ulica po mraku i kiši, ali ne mogu staviti toliko ogranicenje jer se po danu i suncu ipak moze 50, ali zato po losijim uvjetima nastupla osobna odgovornost. a reci, koiko puta ti netko histericno buse nabijen u bunkeru kada tako vozis? i onda te konacno predje uz psovke sa nekih 60-70 na takvom mjesti u u takvim uvjetima. to mene nervira, tada nikakve gume ne pomazu.
eto, o tome sam htio komentirati, to je vaznije po meni....inace sve stoji, i tehnicki argumenti i zakon.Objavljeno: 22. studenog 2013. 09:00h
Sjecam se prosle godine da je na radiju bio komentar one nesrece iz Delnica kad je covjeku auto proklizao i na zalost je poginuo. Komentirao je u sklopu redovne emisije neki tip iz HAK-a ili MUPa, tako nesto, a fora je bila iduca: na tom autu su bile samo prednje zimske, straznje su bile ljetne! I kaze da se ne bi nista dogodilo da su bile sve cetiri iste gume, pa makar i sve cetiri ljetne. Ovako su mu zadnje imale kompletno drugacije ponasanje i odnjele auto
Skrecem paznju na ovo jer u okolini jos uvijek imam jako puno ljudi koji uporno stavljaju iskljucivo 2 prednje zimske i misle da su tako sigurni. Ne samo da nije po zakonu nego je i opasno!Objavljeno: 22. studenog 2013. 09:30h
Najvažnije je prilagoditi vožnju uvjetima na cesti, i svojim sposobnostima. Jer ima puno pametnjakovića koji kada kupe zimske gume misle da se po snjegu s njima vozi kao po suhom. Zimske gume koje se kupuju kod nas vise su za kišu i niže temperature nego za snijeg i led. Za snijeg i led, tj. uvjeti kakvi su na planinama, postoji još jedna grupa guma. Također auto 4x4 ima sposobnost stajanja kao i svaki drugi, puno lakše krene i vozi, ali kod kočenja je stvar ista.
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr