Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 05. siječnja 2017. 22:10h
HEP, Grad, sve su to naši novci....
tih X dana koliko Kup traje praktički nitko na može skijati na Sljemenu, a uvijek je u vrijem školskih praznika.
koliko gradova ima dvostruke (muške i ženske) utrke, i zašto (nema)?
Koliko gradova je imalo i još ima gradske utrke?
Koliko godina ide Kup na sljemenu?
Prvih par godina se ne može, ali ostalih, što se popravilo na Sljemenu?
Koliko je novih vučnica, da li je možda stigla nova Žičara?
koliko će ljudi doći na Sljeme iz drugih država zbog skijanja, kao što idu u Chamonix, Val d Isere, Cortinu, St Moritz?
Da li to vrijedi toga?
a recimo koliko bi zagrebačke djece moglo BESPLATNO naučiti (probati) skijati?
jedino pravo korisno dobro je tvrda podloga koja se zbog kupa dobije, pa snijeg možda potraje koji tjedan duže..
[Editirano] 05. siječnja 2017. u 22:12hObjavljeno: 06. siječnja 2017. 14:40h
kad je sport u pitanju generalno nisam ljubitelj revija, obljetnica, oproštaja i prijateljskih događanja - to mi uvijek bude i bezveze i nategnuto s prekomjernom dozom isforsiranog (jednoličnog) i često umjetnog (licemjernog PR-ovskog) hvaljenja i iskazivanja dojmova
međutim, mislim da se prevelika (politačarsko-populistička) buka digla oko te staze u centru jer smatram da u cijelom budžetu za taj SQT događaj jako mala stavka otpada na tu samu stazu - realno, najveći trošak je bila nafta za kamione koji su dopremili snijeg
nije mala stvar okupiti sve te legende na jednom mjestu - da su bili još Stenmark, Zurbrigen, Schneider, Maier i Vonn to bi bila praktično kompletna povijest skijanja
što se tiče ove prave trke, muške, moram kazati da sam zapravo oduševljen organizacijom...fakat ne mogu pronaći zamjerku...od prevoza sa Mihaljevca, prilaznih puteva do staze na samom Sljemenu, broju WC punktova, toplog čaja cijeli dan, gableca, mogućnost prelaženja vamo-tamo preko staze...
ne bih se složil sa nekim odavde tko je rekel da se skijanje uživo svodi na gledanje monitora...
kad je Sljeme u pitanju zbilja imaš opcija na izbor...najbolje se uvijek pozicionirati uz kameru, jer valjda postoji razlog zašto su baš na tim mjestima postavljene
predvozače sam pratil sa vrha - od starta do filtera...onda sam se prebacil kod kamere na sredini i u jednom pogledu sam vidjel od vrha filtera, cijelu ravninu, sve do početka ciljne strmine što je najdulji potez, a vremenski ispadne 35 od 60 sekundi vožnje...drugu vožnju sam pratil sa polovice ciljne strmine i tu se najkraće vidi, ali imaju i završni metri svoju draž
kolko se staza pegla, kolko je tvrda i kolko se sjaji od leda to mi nezamislivo
ne znam točno ulogu "gate judge", ali gospođa na sredini staze je provela prvu vožnju leđima okrenuta prema stazi gledajući video zid
isto tako ne znam na koji način se biraju abručeri...pretpostavljam da su to volonteri koji su se prijavili...to poštujem i cijenim, ali ipak bi trebali biti možda malo stroži kriteriji...
tokom trke, u prvoj vožnji na dnu filtera te u drugoj vožnji na polovici ciljne strmine, čini mi se istu dvojicu abručera su natjecalji skoro pregazili jer su se ovi motali po stazi
pred početak dok su se na vrhu poslagivali da u dvije kolone speglaju svaki po jednu stranu staze par njih je otvoreno vikalo kak oni moraju biti lijevo ili desno jer na drugu stranu ne znaju
final words:
super trka, fora da se izmjenilo tolko različitih vremenskih uvjeta, odlična organizacija...iz mog kuta, jako dobar dan na SljemenuObjavljeno: 06. siječnja 2017. 18:16h
smiješno mi je da orgnizatori sami istuču da cijena utrke u centu nije preko budžeta za organizaciju obih utrka, a da za cijenu prijevoza (nafte) kamiona ne znaju....
tko je tu lud?!
nije cijena izrade snijega samo njegova izrada, nego i transport (utovar, prijevoz i istovar), i priprema (rastezanje i peglanje).
niti se snijeg sam dopremio, niti kamioni idu na zrak, niti vozači ne koštaju ništa...
doduše, za prglanje staze su korišteni volonteri, vozači kamiona su vjerovatno "dobrovoljno" volontirali, a nafta se vjerovatno več negdje izmuzla, pa zato taj trošak nije poznat organizatoru.
da privatnik to radi, znao bi svaku potrošenu lipu...
ili bi se, opet po naši, sve to kompenziralo u puno većoj mjeri na drugim stvarima...
pošto ono farbanje tunela?
« Prethodna stranica |
Novo mišljenje |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr