Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10030 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 22. ožujka 2007. 17:44h
Jel bi se isplatilo sutra otići?
Bio tko danas i u kakvom stanju je staza?
Jel to kamenjar, šikara ili se da odskijati?Objavljeno: 24. ožujka 2007. 09:25h
Bojan
Gost
Ne mogu vjerovat da je ta budala zatvorila skijalište za vikend. Temperatura ispod nule i pada mu snijeg...
Tom tipu definitivno treba uzet Platak iz ruku...Objavljeno: 27. ožujka 2007. 22:10h
Ja bih, apropos toga, zamolio kupce ovosezonskih karata za Platak da se upute ka prodajnim mjestima na kojima su ih kupili i traže sadisfakciju za svoju lovu. Bilo bi fakat glupo da budem jedini.Objavljeno: 29. ožujka 2007. 23:24h
Mislim da nije uredu traziti novac natrag nakon kupljene sezonske karte. Kupnjom sezonske karte riskirate. A nedostatak snijega nije krivica uprave skijalista vec svih nas koji smo poremetili klimu. Uglavnom, sezonske karte se zato i kupuju unaprijed i imaju nize cijene. Zbog slucaja kakav je bio ove sezone.Objavljeno: 03. travnja 2007. 21:53h
Čekaj malo... Novac natrag je samo jedna od mogućnosti, a koliko je ona (ne)prihvatljiva koncesionaru skijališta, to je druga priča. Meni je recimo neprihvatljivo "oprostiti" 1240 kn za ono za što sam ih dao! Dao unaprijed, u kešu, i to bi se trebalo cijeniti bez obzira o čemu se radi. Ti da si koncesionar (ili vlasnik) skijališta postupio bi tako kako kažeš? To bi bilo jako neodgovorno prema tvojim pretplatnicima i ja bi u toj ulozi očekivao da ću ih izgubiti, kao što će Platak izgubiti moju pretplatu, a i sve ostalo bogami! Penjaću se pješke ako treba kad mi se baš tamo bude skijalo! Istu mi priču "prodaju" u agenciji gdje sam sezonsku kupio, ponavljaju kao papagaji nešto što je valjda u svom civiliziranom svijetu (koliko god ne volim koristiti ovu sintagmu) neprihvatljivo! Ponavljaju jer vide da mogu, ponavljaju jer naša potrošačka svijet seže samo do potrošnje, a za prava još nismo educirani izgleda. Mislim da svaki potrošač ima neka prava, a da to primijenim na ovaj slučaj, svaki kupac sezonske za Platak za '07. ima pravo iskoristiti svoj novc za ono za što ga je i namjenio. Pa nismo mi išli na rulet ili na poker aparat da se tu podazumijeva neki rizik!?! "Prava" skijališta (uvijek prvi primjer-Krvavec) imaju broj garantiranih ski dana u sezoni. Kod njih je to 100. za platak sam od jednog kupca sez. karte čuo da je za Platak - 60. Dobro, super, koliko je da je! Mada način na koji oni broje svoje ski dane zaslužuje posebno poglavlje.
Za kraj, ja ne kažem da je snjega moralo biti ako ga nije moglo biti, samo kažem da se kupce sezonskih karata ne smije ostaviti na tome tvome - 'ko je jamio... Tako ispada! Majstor pokupio lovu, snjeg nije pao... A mi smo budale!?
Mislim da ovo zaslužuje pažnju medija puno više nego kada na Platku padne poneki cm snjega. Ionako je sve više (previše)nezadovoljnih...Objavljeno: 04. travnja 2007. 13:02h
u svom civiliziranom svjetu kako ga ti nazivas je to upravo tako. na svakoj normalnoj visednevnoj ski karti ti pise da je povrat novca moguc jedino u slucaju dokazivih zdravstvenih problema, i da vlasnik skijalista ne odgovara za "stetu" zbog loseg vremena. stavimo pretpostavku da je sa snijegom bilo upravo suprotno od ovog ovr godine: da ga je bilo toliko da je iz sigurnosnih razloga nemoguce pokrenut zicaru i da je cijelu zimu ili padao ili puhalo da se nemoze skijat. dali bis i onda zahtijevao svoje novce? mislis da je ekipa u kranjskoj gori cerknu mariboru prosla bolje od tebe? sta da si kupio kartu i onda stajaznam dobio poziv za u vojsku, zatvor, poslovnu ponudu koju se ne odbija...Objavljeno: 04. travnja 2007. 14:07h
Če lahko nekaj dodam: v MB ti garantirajo 100 dni smučanja. In tako se je letos zgodilo, da so bile že v prvi polovici meseca marca zaustavljene vse naprave (ni bilo snega). Bilo je preštetih 80 dni smučanja (sicer ne vem od kod, saj nikoli ni delala večina naprav). To je pomenilo, da bomo vsi imetniki sezonskih kart imeli popust naslednjo sezono pri nakupu karte v višini 20%. Potem je padel sneg in sezona se je podaljšala za teh 20 dni, tako da ne bomo imeli naslednjo sezono nobenega popusta. Imamo pa popuste skozi vse leto na wellness program na MB Pohorju, popuste pri hrani, celoletno koriščenje vzpenjače......Kako so smučarske dneve šteli na MB Pohorju.....e to je pa že drugo vprašanje.
Samo za primerjavo: sezonska karta v predprodaji na MB Pohorju za familijo (2 odrasla in 2 otroka) znaša 1250 eur, Kaertner skipass 816 eur (34 smučarskih središč)....
Podobno kot v MB bi lahko naredili tudi na smučišču Platak....
SkimanObjavljeno: 06. travnja 2007. 16:50h
Podobno kot v MB bi lahko naredili tudi na smučišču Platak....
Ovo nisam dobro razumio, pa da ne shvatim krivo, molio bi za pojašnjenje.
Inače, Platak je zaključio sezonu, i dodataka više nema.
A što se tiče prethodnika...
Nikako mi nije jasno takvo razmišljanje po kojem nitko nikome nije ništa dužan(?!). Stari, ti onda samo plaćaj, nema problema! Evo, mogu ti ja prodati nešto? Samo, zajeb, ne garantiram ništa.
Nedostatak snijega=nevrijeme=bilo šta - ako nije omogućeno ono što je plaćeno, a za to nisam odgovoran ja koji sam platio, netko je nekome nešto dužan! Ja bi se u ulozi nekoga 'ko je dobio lovu a nije "isporučio" osjećao dužan. Ti ne bi?Objavljeno: 07. travnja 2007. 02:54h
Ma tvoje razmišljanje je logično. Ali da sam kupio sezonsku i da mi se dogodi ovo, naravno, bilo bi mi zao tih 1000 i nešto kuna, ali ne bi ni pomislio da ih vratim. Druga stvar da je bilo moguće skijati a da žičare nisu otvorili. Svjesno ulaziš u rizik. A drugi put nemoj na sezonsku nego plaćaj dnevne karte koje na Platku i nisu baš jeftina solucija. Eto, žao mi je tvog novca, ali tako je. Platak je jedna "kockarnica". Nikad ne znaš.Objavljeno: 07. travnja 2007. 15:58h
Misilim da sva "civilizirana" skijališta imaju neku garanciju, broj ski dana ili nešto slično - pa ako se to ne ostvari vraćaju lovu, ili dio love, ili daj neke pogodnosti....To da platiš punu sezonsku kartu, skijalište se jedva otvori i zatvori i da ti ne vrate ni pare - to je moguće samo kod nas i samo kod onog tko posluje "kratkovidno" i "kratkoročno" po sistemu "tko je jamio jamio...
« Prethodna stranica |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr