Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10031 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 20. prosinca 2007. 07:57h
...a ako se Vrelo ne otvori i to treba prijaviti DUKSDU (drzavnoj upravi koristenja sveopcih dobara) zbog zloupotrebe skijalista!!!!
AHA!
GRRRRObjavljeno: 20. prosinca 2007. 08:13h
Upravo sam pročital na stranici od bjelolasice da se vikendom neće moći kupiti turistička karta jer puštaju stazu vrelo u pogon. . Inače temperatura je samo -10°C, bar bu snijeg dulje izdržal.Objavljeno: 20. prosinca 2007. 09:09h
Hoce li raditi Vrelo ili ne pitanje je veliko. Ako nece ja bih odmah angazirao ove koji se pale na pisten bulije da rijese stazu i ostale kocnicare pa da speglaju sto se speglat treba.
A onda bi i vode za topove bilo. A vode dolje ima, trebate vidjeti sto sve moze napraviti onaj mali potocic ispod staze Vrelo.
Citat sa stranice HOC-a, a vezano uz gore postavljeno pitanje:
Važna obavijest!
Subotom, nedjeljom i u dane praznika, a kada je otvorena staza Vrelo, turistička karta neće biti u prodaji
Po tome bi ipak Vrelo moglo ponekad proraditi, mislim ako ove godine bude zime, bez obzira sto staza nije finalizirana!!!
Ja bih sad sve dao da se smijem muciti sa ulazom na onaj dvosjed. Mozda jos i malo vise.
No kako bilo probati cu doci i ja ovaj vikend bar na grah i vince. To uvijek gore valja!
Objavljeno: 20. prosinca 2007. 10:08h
Može li netko pojasniti što je problem u stazi Vrelo? Što ne valja što nisu napravili - a da ponekad može raditi a ponekad ne? Uopće mi to nije jasno....Objavljeno: 20. prosinca 2007. 10:49h
" Može li netko pojasniti što je problem u stazi Vrelo? Što ne valja što nisu napravili - a da ponekad može raditi a ponekad ne? Uopće mi to nije jasno.... "
(Član TARA)
Ovo je sa njihove stranice kaj je napravljeno na vrelu i kaj bi još trebalo napraviti:Objavljeno: 20. prosinca 2007. 10:52h
Dana 03. prosinca 2006. rekonstrukcija skijaške staze Vrelo gotovo je završila, odnosno staza je uređena sve do asfaltirane ceste u Vrelu, pa stoga možemo ustvrditi da je obnovljena u svojoj punoj dužini - 1354 metra, počevši od samog vrha na nadmorskoj visini od 1062 do njezina kraja na nadmorskoj visini od 622 metra, na samoj cesti u Vrelu. Staza je prosječne širine oko 55 metara: najuža je u području spajanja spojih dviju osi ispod tzv. Traverze, gdje je, zbog nemogućnosti širenja na tom prostoru, široka samo 40 metara, ali je zato na samom vrhu, kao i u središnjim dijelovima, šira od 60 metara.
Od samog vrha gledajući ravno prema dolje, staza širine 50-60 metara, nagiba oko 50%, vrlo je strmi dio i namijenjen je turističkom skijanju, naravno - za rekreativce koji dobro vladaju skijaškom tehnikom. Za natjecanje je predviđen, gledajući odozgo premda dolje, lijevi dio staze sa samog vrha koji je još strmiji od prethodno spomenutoga te prolazi preko tzv. Traverze i spaja se s već opisanim turističkim dijelom. Traverza je spoj dvaju opisanih smjerova staze koji kreću sa samoga vrha Vrelo te se spajaju u jedinstvenu stazu na spomenutome mjestu. Ta dva smjera staze razdvaja otok s nešto drveća koje je namjerno ostavljeno kako bi razdvajalo dva smjera staze na velikoj strmini i tako štitilo sigurnost skijaša koji prolaze Traverzom od mogućih naleta odozgo.
Staza je, nadalje, u svom srednjem dijelu puno blažeg nagiba i vrlo široka, pa će biti pravi užitak za sve skijaše. Pred sam kraj, na dijelu tzv. Kornjače, staza ponovo poprima nešto strmiji oblik, premda ne onoliko kao na vrhu, ali se nadalje strmina gubi i staza prelazi u jedan vrlo blagi nagib koji završava paralelno s trafostanicom u Vrelu.
Potrebno je spomenuti da je na stazi potrebno obaviti još neke radnje, i to:
a) čišćenje krupnog kamenja
b) čišćenje ostataka korijenja, grančica grmlja i sl. predmeta
c) humusiranje dijelova staze na kojima je ostalo kamenje
d) rezanje grana na drveću uz sami rub staze
e) iskop poprečnih kanala za odvod oborinskih voda
f) uređenje «obala» staze
g) postavljanje kokosovih mreža na dijelu nožice nasipa staze kod stupa br. 4, kako bi se spriječila erozija same nožice
h) postavljanje žičane mreže na dva dijela staze na kojima postoji vrlo strm pokos u samoj stijeni, kako bi se onemogućio odron kamenja na stazu.
Za sigurno skijanje za sve kategorije skijaša, kao i za samu komunikaciju na stazi te za pristup ženskom startu na vrhu Traverze, strojevima za uređenje staze potrebno je izraditi tzv. spojni put od samog vrha staze do početka Traverze, kroz šumu s lijeve strane. Taj put omogućio bi siguran silazak svim skijašima uz zaobilaženje najstrmijeg dijela staze, kao i podizanje i spuštanje stroja bez vinča koji bi morao biti često na ispomoći velikom za uređivanje skijaških staza. To će otvoriti sigurnu komunikaciju službi GSS-a u slučaju spašavanja i pružanja pomoći na spomenutom dijelu staze.
Za dobivanje FIS homologacije za discipline veleslalom i slalom za sve kategorije natjecanja potrebno je na pet dijelova staze postaviti tzv. Amreže, ukupno dugačke 550 metara, koje uvjetuje gosp. Peter Lakota, inspektor FIS-a za skijaške staze i dodjelu FIS homologacija, koji je prošli tjedan - na poziv Hrvatskog skijaškog saveza - izašao na teren i obavio inspekciju staze Vrelo.
O samoj stazi izrekao je bezbroj komplimenata i ponovio nam već znanu rečenicu - kako imamo jednu od najljepših veleslalomskih staza ne samo u Europi nego i u cijelom svijetu. U vezi s izdavanjem homologacije rekao je da će, nakon što postavimo spomenute A- mreže, sa zadovoljstvom izdati rješenje o homologiranju staze. I, opet je ponovio u skijaškom svijetu poznatu izreku: Sigurnost se piše s velikim S.
Hrvatski skijaški savez
Reno Fleiss, službeni
konzultantObjavljeno: 20. prosinca 2007. 12:38h
" Upravo sam pročital na stranici od bjelolasice da se vikendom neće moći kupiti turistička karta jer puštaju stazu vrelo u pogon...."
(Član Kopriva)
Ne puštaju je još u pogon. Obavijest se odnosi na cijelu sezonu, znači kad je otvore vikendom se neće moći kupiti turistička karta.
Jedan od problema na Vrelu je i klizište pri vrhu staze zbog čega je još ne otvaraju. Može se ići eventualno na vlastiti rizik.Objavljeno: 20. prosinca 2007. 13:53h
Vrelo je strašna staza i bolja je od CRVENOG na Sljemenu
ali ako se ne popegla ratrakom
onda spada u vrlo opasne staze
jer je to onda skijanje kroz duboki snijeg ili po grbama
kako nam je svima jasno da nekih 10% skijaša ima savladane te dvije najzahtjevnije tehnike
očito je da je Vrelo i za ovu sezonu pušiona - nažalost
Bjelolasica sa uređenim Vrelom je nešto sasvim drugo od Bjelolasice sa neuređenom stazom Vrelo
meni tamo na živce ide najviše GUŽVA koja se uvijek vikendom stvori na dvosjedu i samim time paralizira skijanje
sve se opet svede na čekanje u redu za žicu
dakle bojkotirama i BJELOLASICU ovu zimu , bez VRELA to je skijalište u klasi Činovničke livade
samoObjavljeno: 20. prosinca 2007. 14:19h
Evo sto kazu lokalni izvori o ovoj sezoni i otvaranju
xxx
Mladane skoro da si u pravu, ali ima jedan mali ali ... Ako ti je sve sporo i slabo odi i skijaj na onoj maloj slalomskoj stazi (ima sidro) koja je vezana na kraj 3. žice
Mišljenje promijenjeno.
Razlog promjene: --- Link krivo upisan i predugacak za prikazivanje. Za dugacke URL-ove koristite www.tinyurl.com ---
Promjene načinio: AdministratorObjavljeno: 20. prosinca 2007. 15:01h
Ma ne ispalti se iz Zagreba dolazit na Bjelolasicu zbog one kratke strme staze sa tanjuričem
mislim da je ona duga svega 300m, a i tamo nastaju gužve.
E sad da otvore VRELO i da ga urede strojem te da ga zasnježe topovima
u tom slučaju bi i razmislio o tome da odem tamo na 10 dana skijanja
recimo od 01.02. pa do 10.02. i to svake godine.
Dakle sa umjetnim snijegon ma stazi Vrelo + uređenje staze
ako im je za vjerovat imaju isti stroj kao i ovaj najnoviji na Sljemenu
Bjelolasica će postat najbolje skijališteu HRV
Kada bi kojim slučajem ona dva dvosjeda još zamjenili sa novijim i bržim četverosjedima to bi tada i postao odličan skijaški centar.
Usput i ona Čelembaša ima izvrsnu stazu strmu i dugu ali što im to vrijedi kada je ne uređuju i imaju prethistorijsku žičaru
ogroman potencijal i nikakav rezultat
« Prethodna stranica |
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr