Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 11. siječnja 2007. 14:18h
sandra
Gost
Kakva su vaša iskustva i preporuke u izboru osiguravateljske kuće. Razlika u cijeni nije toliko bitna, već djelotvornost istih u konkretnim slučajevima.
Hvala!Objavljeno: 11. siječnja 2007. 14:24h
" Kakva su vaša iskustva i preporuke u izboru osiguravateljske kuće. Razlika u cijeni nije toliko bitna, već djelotvornost istih u konkretnim slučajevima.
Hvala! "
(Gost sandra)
ja nekako najviše vjerujem onima koji su na području destinacije najaktvnij (dakle ako idem u Austriju onda biram ili Merkur ili allianz), za italiju najradije Generali.) Na sreću (kuc-kuc-kuc) do sada nisam trebao ništa, pa ne znam kako to funkcionira na licu mjesta...Objavljeno: 11. siječnja 2007. 14:53h
Svake godine se osiguravamo kod Merkura (imaju i on-line mogucnost sklapanja police) i funkcionira dobro, sto (nazalost) znam iz prve ruke. Prije nekoliko godina me napala neka bolestina na skijanju, te sam imao odredjenih troskova lijecnika i lijekova. Po povratku u Zg sve sam uredno i brzo naplatio od Merkura. Nisu nista previse ispitivali. Jedino sto moras imati je ovjereni originalni racun lijecnika/zdravstvene ustanove, te racune za lijekove. Jedino sto je u cijeloj prici eventualni problem je da ako ne zelis lijecnicku uslugu platiti na licu mjesta, moras ici kod lijecnika koji s njima ima odgovarajuci ugovor (gdje se isti nalazi saznas ako nazoves njihov toll free telefonski broj u zemlji u koju putujes). Naravno, nekad ti taj i takav lijecnik nece biti bas blizu, pa ti u tom slucaju ostaje opcija placanja iz vlastitog dzepa i refundiranja troska po povratku kuci.Objavljeno: 11. siječnja 2007. 15:31h
sandra
Gost
Dakle, sada sam malo čitala uvjete Generalia gdje navode da ne priznaju osig. slučaj nastao tijekom amaterskog bavljenja ..i sada nabrajaju sportove ..i među ostalim navode ..zimskim sportovima. To praktički znači da ukoliko nešto uganem ili ne daj bože slomim i sl. oni ne pokrivaju troškove liječenja?! Pa čemu onda uopće takvo osiguranje, obzirom da je upravo to moja najveća bojazan!! Mislim, prehladu, upalu grla i sl. ću već nekako i sama riješiti bez liječničke pomoći, zar ne?!Objavljeno: 11. siječnja 2007. 15:52h
Krampus
Gost
" Dakle, sada sam malo čitala uvjete Generalia gdje navode da ne priznaju osig. slučaj nastao tijekom amaterskog bavljenja ..i sada nabrajaju sportove ..i među ostalim navode ..zimskim sportovima. To praktički znači da ukoliko nešto uganem ili ne daj bože slomim i sl. oni ne pokrivaju troškove liječenja?! Pa čemu onda uopće takvo osiguranje, obzirom da je upravo to moja najveća bojazan!! Mislim, prehladu, upalu grla i sl. ću već nekako i sama riješiti bez liječničke pomoći, zar ne?! "
(Gost sandra)
Tu ti oni rade razliku između tri kategorije: profesionalno, amatersko i rekreativno bavljenje sportom. Profesionalci su oni koji žive od sporta. Amateri su oni koje se sportom bave natjecateljski, ali im to nije izvor prihoda, te mogu biti članovi raznih klubova. Dok smo svi mi ostali rekreativci i koliko znam izuzeti smo iz osiguravateljskih kategorija. Neovisno o eventualnom članstvu u klubu, dok god nije u pitanju natjecanje.
Samo što kod Generalija treba ugovarati njihov paket Pahuljica , koji se valjda nešto više plaća i namijenjen je osiguranju skijašaObjavljeno: 11. siječnja 2007. 15:54h
Za Generali ne znam, ali evo ti izvadak iz uvjeta kod Merkura koji su mi ostali u mailu od prosle godine. Nema govora o tome da ti ne nadoknadjuju trosak zbrinjavanja ako se polomis pri rekreativnom skijanju. Jedino koliko se sjecam imaju police na razlicite iznose (mi uvijek uzmemo onu najnizu, ako me sjecanje ne vara 3500 EUR po osobi), pa ti se teoretski moze dogoditi da ti trosak bude veci od police ako je stvarno spektakularan lom pa po tebe salju helikopter i nakon toga te 12 sati operiraju i potom drze tri tjedna u bolnici. Srecom, takvih slucajeva valjda nema puno.
OPSEG OSIGURATELJNOG POKRIĆA
Članak 7.
1. U smislu ovih Uvjeta osiguratelj će nadoknaditi slijedeće troškove nastale uslijed neophodnog medicinskog tretmana za
vrijeme privremenog boravka u inozemstvu (osim isključenja navedenih u Članku 8., ali najviše do ugovorene svote
osiguranja)
a) ambulantni liječnički tretman (van bolničko liječenje);
b) lijekove i zavoje prepisane od strane liječnika;
c) medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja su nužna kao dio tretmana za polomljene ekstremitete i ozljede
propisana od strane liječnika;
d) radioterapija, terapija toplinom ili fototerapija i ostali slični tretmani prepisani od strane liječnika;
e) dijagnoza X-zrakama (rentgenom);
f) bolničko liječenje, u ustanovi koja se općenito u stranoj zemlji smatra bolnicom (gdje je osiguranik) pod stalnim
nadzorom liječnika, koji ima dovoljan broj dijagnostičke i terapeutske opreme i ograničava usluge na znanstveno
priznate metode, koje su klinički testirane u toj zemlji. U slučaju nastanka osiguranog slučaja koristiti će se bolnica u
mjestu u kojem je osiguranik odsjeo ili najbliža prikladna bolnica;
g) troškovi prijevoza od strane priznatih uslužnih servisa za hitnu pomoć u najbližu bolnicu ili do najbližeg dostupnog
liječnika;
h) troškovi prijevoza u specijalnu kliniku ako je to medicinski neophodno i prepisano od strane liječnika;
i) operacije (uključujući i s operacijama povezane troškove);
j) stomatološki tretman, ali samo u slučaju akutne zubobolje.
2. Osim naknada navedenih u stavku 1. ovog članka, osiguratelj će naknaditi i slijedeće:
a) dodatne troškove medicinski neophodnog i prepisanog prijevoza iz strane zemlje do osiguranikovog stalnog mjesta
boravka ili najbliže bolnice, u slučaju kada nije moguće osigurati adekvatan medicinski tretman osiguranika izvan
njegove zemlje ili kada bi to vodilo ugrožavanju njegovog zdravlja. Osim toga, naknaditi će se dodatani troškovi za
osobu koja će pratiti osiguranika na putu, ako je to medicinski određeno ili službeno neophodno.
b) u slučaju smrti, dodatne troškove transporta posmrtnih ostataka u mjesto boravišta ili dodatne troškove za pogreb u
mjestu smrti u inozemstvu, ali maksimalno do 3.579,00 EUR.
Dodatni troškovi u smislu ovih Uvjeta su: troškovi prijevoza u mjesto stalnog boravka; za slučaj smrti, troškovi koji
premašuju troškove koji bi nastali da je osiguranik umro u svom mjestu boravka.Objavljeno: 11. siječnja 2007. 16:54h
ennovy
Gost
Ja predlozim allianz, godisnje putno!
imam jako dobro iskustvo s njima i imala sam vec jako puno osljeda i operacije i oni su jedini od svih osiguranja koje imam, bili jedini koji su mi sve i bez prigovora pokrili....!
I uz to nisu ni skupi1 godisnje oko 900kn i pokrivaju do nekih 35.000eura!
Objavljeno: 03. prosinca 2007. 11:43h
Uplatio sam skijanje, ali problem je posao, naime ako me zovu na posao u ''last minute'' onda ništa od puta. Eh sad uplatio bih osiguranje od otkaza puta, jer ima tko kakvih iskustava sa tim, ako se primjerice razboliš (gripa) ili moraš na posao jel ti i onda vrate lovu ili...?
Zvao bih ja i osiguranje, ali oni uvijek kažu da sve može, a kad trebaju platiti onda nema ovo, nema ono, uglavnom klasika!!Objavljeno: 03. prosinca 2007. 12:02h
Osiguranje otkaza putovanja pruža ti zaštitu ako si zbog nepredvidivih okolnosti prisiljen otkazati ili prekinuti ugovoreno putovanje. Osiguratelj će tad isplatiti 90% iznosa koji je zadržala putnička agencija , naravno sve u skladu s uvjetima i ovisi da li si ga uplatio u agenciji ili u osiguravajucoj kući.
Objavljeno: 03. prosinca 2007. 12:04h
Nekoliko sitnica
Osiguranje od otkaza se mora ugovoriti istovremeno kad i putovanje, u turistickoj agenciji, naknadno se navodno ne moze (citam sto pise u policama)
"Zvali su me na posao" ili "Nisam dobio godisnji" ili "prijatelji su odustali pa sam i ja" ili "vrijeme je ruzno pa ne idem" na zalost ne prolazi kao valjani razlog otkaza. Mora biti ili akutna bolest (uz ljecnicku dokumentaciju) ili smrt u obitelji ili vojna vjezba.
Ne vraca se cijeli iznos vec 90% onoga sto je zadrzala agencija.
Probaj procitati pazljivo sve "cake" u ugovoru pa ces vec skuziti sam. Primjer jednog takvog je tu
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr