OPREMA

»

SKIJE

25.03.2008.      

Autor: Vjeran Baranović 

Lacroix Portillo 66 (07/08)

Jača rekreativna skija namijenjena skijašima dubljeg džepa našla se i na našem testu. Pogledajmo opravdavaju li vozne karakteristike visoku cijenu?

Testirani model: 170cm, r = 14m
Sidecut: 116-68-99
Dostupne visine: 160, 170, 180, 187 cm

Zajednički nazivnik svih modela Lacroix skija, vrlo je jednostavan, no upečatljiv dizajn. Tek poneki detalj razlikovat će model od modela, pa se iz samog vanjskog izgleda ne može mnogo  vidjeti niti zaključiti. Skija, naime, osim imena proizvođača i modela ne sadrži nikakve dodatne podatke.

Model Portillo 66, kojeg smo imali prilike testirati, spada u jaču rekreativnu kategoriju te ima "sendvič" konstrukciju od titana, kevlara i karbona, a također je pojačana i  s VIC sistemom i Electra bazom. Samim pogledom na gabarite (side-cut), radijus, ali i težinu skije, može se zaključiti da je prvenstvena namjena skijanje na uređenim stazama i to pretežno kraćim zavojima. Tako doista i jest. U njih skija relativno lagano ulazi, a ono što je možda najveće iznenađenje je lakoća s kojom skija drži te posebice izlazi iz zavoja. Dobrim postavljanjem na rubnike, što nije nikakav problem, skija će biti mirna i  lagano vodljiva kroz cijeli zavoj. Praktički sama "gura" u završavanje zavoja, tako da se sa lakoćom može završiti svaki. Jačim lateralnim izbacivanjem nogu skija postaje još lakša za voziti i daje potpunu kontrolu, tako da je svaki zavoj jednak. Ono što je također bitno napomenuti je da skija dosta oprašta greške, te na kraju zavoja ne baca.

Prilikom izvođenja dugih zavoja dolazi do manjih problema. Skija i dalje ostaje na rubnicima i vodljiva je kroz cijeli zavoj, no zahtjeva dosta rada. Tokom cijelog zavoja treba "vući" skije da se zavoj završi i to sve ide relativno tromo i sporo. Ovakvo ponašanje dosta je iznenađujuće s obzirom na gabarite i radijus. Ukoliko ste spremni na veliki rad i napor da izvučete maksimum iz skija, ne morate se bojati pustiti brzinu.

Na tvrđim stazama skija se dobro ponaša i može se voziti relativno lako i bez proklizavanja, s obzirom da je, kao što je već rečeno, njena prvenstvena namjena za uređene staze. Na ledu ipak pokazuje svoje manje nedostatke, jer ne "drži" najbolje i unatoč jakom tiskanju malo proklizava. Na hupserima nas je ugodno iznenadila. Lagano prelazi preko njih ili čak kroz (ako su mekani), tako da je vožnja ugodna.

Iako je riječ o solidnoj, rekreativnoj skiji, ona je ipak namijenjena užem krugu ljudi. Mnogi će zaobići ovu skiju prvenstveno zbog cijene. Naime niti jedan model Lacroix skija se ne spušta ispod 1.000 EUR, a ovaj model se kreće oko 1.200 EUR. Jako mirna, ugodna, ali ne osobito brza skija za bolje skijaše koji više uživaju u laganoj i "pasivnoj" vožnji stazama, a kojima cijena ne igra veliku ulogu u odabiru skija. Oni koji traže agresivnost neće se naći u ovoj skiji, iako ona  traži kondicijsku "podlogu" za cjelodnevno uživanje.

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Vezani članci

  • Recenzije

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 259345
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr