PROIZVOĐAČI

»

ROSSIGNOL

19.06.2007.      

Autor: Tomislav MatošinUstupio: SVS Sport Trzin I.O.C. Blatnica 14 1236 Trzin tel. +386 1 560 50 56 

Rossignol Oversize 9Xti (07/08)

Nakon dvije godine opet smo imali prilike testirati ovaj veleslalomski race model iz samog vrha Rossignolove ponude. Što se promijenilo?

Testirani model: 174 cm, r = 16 m
Sidecut: 116 - 68 - 100
Dostupne visine: 160, 167, 174, 181 cm

Kad primimo ovaj par skija u ruku primjećujemo da, baš kao i model iz sezone 05/06, ima nešto manju masu u odnosu na ostale race modele skija ostalih proizvođača. Rossignol je i dalje ostao vjeran narančastoj boji kod svojih top modela te dizajnerski skija i nije doživjela neke veće promjene. Nepromijenjen je ostao i sidecut skije, dok su u Rossignolu odlučili dodati i visinu od 160 cm u ponudu. Vezovi su i dalje Rossignolovi iz AXIAL serije s DIN skalom od 5 do 14 koji dolaze na ugrađenu platu. Tu je vrlo koristan TPI 2 (Twin Pulsion Integral), tehnologija ugradnje plate i vezova koja omogućava namještanje vezova bez dodatnog alata.

Kod tehnologija implementiranih u skiju također se nije mnogo mijenjalo. I dalje su tu prisutne IPS RACE vilice, koje su ugrađene duž cijele skije kako bi poboljšale raspoređivanje mase cijelom dužinom skije što dovodi do veće stabilnosti, a samim time i držanje u zavoju. Twin VAS 100 (Vibration Absorption System) je sistem koji ublažava i umanjuje podrhtavanje skije, no ovdje je ugrađen bliže vezovima za razliku od VAS (odnosno nekadašnjeg Dual VAS) sistema koji se nalazi pri vrhovima i repu skije. Poboljšano je i prianjanje skije uz snijeg Dualtec Integral tehnologijom, što će omogućiti lakše izvođenje zavoja. Tu je, naravno i tehnologija iz samoga imena, Oversize, gdje je određen idealan sidecut (širina vrha, sredine i repa skije) kako bi se omogućile najbolje perfomance i lakoća upravljanja.

Budući da skija nije doživjela neke revolucionarne promjene u samoj proizvodnji te tehnologijama, nisu se previše promijenile niti njene vozne karakteristike. Izvrsno je kontroliranje skije prilikom dinamičkih, odnosno širokih carving zavoja te je izvanredan osjećaj promjene veličine radijusa zavoja pri različitim opterećenjima i nagibima. Unatoč smanjenoj masi, skija ima izvrsnu torzijsku čvrstoću, te na ledu neće dolaziti do proklizavanja. Naravno, ukoliko su skije pravilno i redovito održavane. Ipak, ta manja masa dolazi do izražaja ukoliko skijate na mekšem i izvoženom snijegu gdje su prisutne grbe i nakupine snijega, jer skija više plovi po površini te zbog smanjenog kontakta s podlogom gubite preciznost u izvođenju zavoja.

Kao i kod prijašnjeg modela, moći ćete izvodit zavoje manjeg radijusa odnosno brzo vijugati, no to će vam oduzimat mnogo energije, ali ipak manje nego kod nekih drugih veleslalomskih race modela. Obzirom da je ovo ipak race model ne preporučamo vožnju po dubokom snijegu, no ukoliko se nađete u takvim uvjetima moći ćete donekle kontrolirati skiju. Masa i gabariti skije su takvi da neće omogućiti veće propadanje u snijeg.

I dalje ostaje preporuka da ovaj model skija odaberu rekreativci koji se tek žele upoznati s natjecateljskim tehnikama, dok će se iskusni natjecatelji ipak odlučiti za World Cup seriju.

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 257444
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr