15.07.2010.
Tweet
Salomon Equipe 24 Hours (10/11)
Najjači model ispod Race natjecateljskog sektora nije se promijenio u odnosu na proteklu sezonu. Salomon s ovim modelom i dalje zadovoljava prohtjeve dobrog skijaša svjesnog što želi od skije.
Testirani model: 170 cm, r = 13-15-17 m Sidecut: 119-72-103 Dostupne visine: 154, 162, 170, 178 cm |
Kako u svemu, tako i u odabiru skija, postoje razni ukusi i želje. Vrlo dobri skijaši, već su se kroz godine isprofilirali i dobro znaju namjenu skije kakvu žele. Svejedno, odlučili se oni za kratke ili duge zavoje, Salomon je spreman ponuditi svoju najjaču klasu skija imenom Race sa veleslalom i slalom skijom. No, što odabrati ukoliko skijaš dvoumi između dugih i kratkih zavoja, a ne želi žrtvovati zaostajanje za najjačom serijom Salomon skija?..
Po tom pitanju, Salomon ima rješenje u svojim redovima. Riječ je o seriji Salomon skija imena "24", a koju smo već imali pod nogama prošle sezone. Naime, ti modeli skija su nešto mekši od samih Race skija, a svrstani su u kategoriju Race/Allround. Ukupno 5 skija krasi ovu klasu, počevši od standardno najjačeg modela, 24 Hours, koji dolazi u četiri visine (154/162/170/178), pa sve do 4 nove inačice imena 24 X, 24 Daytona, 24 GT PRO i 24 Sport. Na testu nam se našao najjači model iz ove klase, Salomon Equipe 24 Hours, o kojem možda i nije potrebno puno govoriti, budući da smo ga već vozili. No da sumiramo dojmove još jednom.
Dizajn je potpuno nepromijenjen u odnosu na prošlogodišnji model. I dalje bijela boja vodi glavnu riječ u dizajniranju ove skije, s velikim natpisom Salomon 24 Hours.
Kao što smo spomenuli, namjena ove skije je prvenstveno uređena staza. Želite li voziti kratke ili duge zavoje, ova skija je stvorena za to. Dizajnirana je kako bi pružila dosta brzine uz veliki naglasak na confort pri skijanju. No, poželite li iskušati vožnju u dubokom snijegu, mogli bi ostati zakinuti. Svakako, važno je napomenuti kako ova skija ni u kom pogledu nije za početnika, pa čak ni prosječnog rekreativnog skijaša, nego isključivo za vrlo dobre skijaše.
Tehnologije korištene pri njenoj izradi govore da skija spada gotovo u sam Salomonov vrh, no uz ponešto kompromisa. Između ostalog možemo spomenuti neke od njih. "Full" drvena jezgra osigurava maksimalan kontakt s podlogom i zaslužna je za filtraciju vibracija, dok je ugrađivanjem Sandwich tehnologije postignut jači prijenos sile na rubnike i stabilnija vožnja. Ovdje pronalazimo i Powerline Ti za glatkoću u vožnji, te Pulse Pad tehnologija umetanja gume oko rubnjaka kako bi se što više smanjile vibracije. Bitna tehnologija pri izradi ove skije, po kojoj će se razlikovati od drugih je Variable Radius Management sa kojom se pri izradi strukiranosti skije definira različiti radijus u svakom njenom dijelu od vrha do repa i tako postiže dinamičnija vožnja, te ugrađivanje širih rubnika u skije za veću trajnost i bolju otpornost na udarce. Kao što smo spomenuli na početku, upravo to dopušta skijašu da odluči na terenu hoće li skijati duge ili kratke zavoje. Naš testirani model, imao je varijabilni radijus 13-15-17 metara.
Kao najjači model u klasi 24, ova skija se tako i ponaša. Kada joj se da dovoljno brzine skija ima snage, ali ipak ne poput najjačih Equipe modela. Pri spustu ravno i maloj brzini ponaša se mirno, ali relativno tromo. Izvođenje paralelnog zavoja ide korektno, uz ponešto slabiju okretnost i preciznost, što ponekad može umarati skijaša nakon nekog vremena provedenoj na njoj. Svaki lagani pokret skijaša skija prati s malom dozom bezvoljnosti, no uz korekcije ipak će zadovoljiti ciljanu klijentelu. Dojma smo kako za neke šetnje na skijama između liftova, ova skija neće biti vaš najbolji partner, uostalom, ova skija je namijenjena za jurcanje, pa pogledajmo kako se ponašala u tom segmentu.
Dakle, nakon što objavimo rat sporom i ujednačenom spuštanju, skija pomalo dobiva krila. Opravdala je svoju namjenu i očekivanja, ali ipak ne u svemu. Iako 24 Hours ima struk od 72 mm, što danas više nije velika vrijednost, vrlo lako dolazi do proklizavanja. Prebacivanje skije s ruba na rub ne zahtjeva veliki utrošak energije no potrebno je biti precizan i skiju točno navesti na "pravi put".
Duboki snijeg i hupsere ova skija ne voli pretjerano. Ipak joj to nije glavna namjena, no ukoliko se iznenada pojave takvi uvjeti, Salomon 24 Hours će i to odraditi solidno.
Generalno gledano, riječ je o vrlo dobroj skiji, usudili bi se reći izvrsne mirnoće i odmjerene mase. Za sve željne upoznavanja s natjecateljskim skijanjem i kratkim i dinamičnim zavojima, ovo je prava skija.
Vezani članci
- 05.02. Salomon: 24 Hours serija
- 20.01. Isprobajte zimske novosti u Salomonu
- 19.08. Salomon X Race (13/14)
- 20.05. Salomon tehnologije 13/14
- 20.05. Salomon skije 13/14
- 20.05. Salomon Enduro XT 800 (13/14)
- 16.08. Salomon 3V Powerline (12/13)
- 07.08. Salomon Enduro XT 800 (11/12)
- 22.07. Salomon BBR 8.9 (11/12)
- 30.06. Salomon 24 HRS (11/12)
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- Preminuo Georges Salomon
- "Mad Max" opet na Salomonu
- Mario Matt s Fischera na Salomon
- Sasaki nazad na Salomon
- Salomon i dalje u silaznoj putanji
- I Giorgio Rocca s Atomica na Salomon
- Deneriaz s Atomica na Salomon
- Blardone sa Salomona, Kröll na Salomon
- Završetak Saab Salomon Crossmax serije
- I Ante Kostelić o problemima sa Salomonom
- Problemi sa Salomonom u brzim disciplinama?
- Salomon Snowboard Artwork
- Amer Sports i definitivno preuzeo Salomon
- Atomic i Salomon uskoro pod istim krovom
Info
- Salomon skije i tehnologije 14/15
- Salomon skije 13/14
- Salomon tehnologije 13/14
- Salomon skije 12/13
- Salomon tehnologije 12/13
- Salomon skije 11/12
- Salomon tehnologije 11/12
- Salomon skije 10/11
- Salomon tehnologije 10/11
- Salomon skije 09/10
- Salomon tehnologije 09/10
- Salomon skije 08/09
- Salomon tehnologije 08/09
- Salomon tehnologija 07/08
- Salomon skije 07/08
- Salomon skije 05/06
- Salomon tehnologija 05/06
- Salomon pancerice 04/05
- Salomon skije 04/05
Recenzije
- Salomon X-Race (14/15)
- Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- Salomon X Race (13/14)
- Salomon Origins Lava (13/14)
- Salomon BBR 9.0 (13/14)
- Salomon 24 Hours Max (13/14)
- Salomon Enduro XT 800 (13/14)
- Salomon 24 Hours (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 Powerline (12/13)
- Salomon 3V Powerline (12/13)
- Salomon Rocker2 108 (12/13)
- Salomon BBR 8.9 (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 (11/12)
- Salomon BBR 8.9 (11/12)
- Salomon 24 HRS (11/12)
- Salomon Shogun (10/11)
- Salomon XW Tornado Ti Pl (10/11)
- Salomon Equipe 24 Hours (10/11)
- Salomon Crossmax (10/11)
- Salomon Origins Amethyst (09/10)
- Salomon Equipe 24 Hours (09/10)
- Salomon Aeromax GT (09/10)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (09/10)
- Salomon Equipe 3V Powerline (09/10)
- Salomon Origins Emerald (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (08/09)
- Salomon Crossmax W12 (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado (07/08)
- Salomon Equipe 3V race (07/08)
- Salomon Crossmax W12 (07/08)
- Salomon Aero GT (07/08)
- Salomon Crossmax 10 (04/05)
- Salomon Equipe 10SC (04/05)
- Salomon Equipe 10 2v (02/03)
- Salomon Equipe 8 3V (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr