23.09.2007.
Tweet
Salomon Equipe 3V race (07/08)
Natjecateljska skija na francuski način. Ne pretvrda, vrlo okretna i zadovoljavajuće brzine. Tako bi glasio kratak opis Salomonovog modela.
Testirani model: 165, r = 12,5 m Sidecut: 120 - 66 - 103 Dostupne visine: 150, 155, 160, 165 cm |
Salomonov jurišnik nas je na prvi pogled zaista ugodno iznenadio, kako vanjštinom tako i "voznim karakteristikama". Skija je vrlo pitoma i ne preteška. Na prvi pogled rekli bismo za pola klase "nježnija" od ljutih konkurenata. No to je samo prvi dojam. Nakon što smo napravili nekoliko spusteva na Equipeu mogli smo se uvjeriti kako Salomon sigurno grabi zavoje i postiže zadovoljavajuće brzine.
Glavna razlika u usporedbi s konkurentima u slalomskoj race klasi je elastičnost i lakoća ulaska u zavoj. Prilikom vožnje Equipea, nije potrebno konstantno držati gas do daske, ne bi li se skija počela ponašati onako kako treba. Već i pri relativno malim brzinama skija zna što joj je činiti (naravno, ako i mi to znamo). Natjecateljski kratki zavoji na uređenoj stazi su glavni aduti ove skije, koja i na neravninama prolazi sasvim solidno.
Iako nije odveć robusna, skija je dovoljno stabilna za agresivniju vožnju te vrlo poslušna prilikom izlaska iz zavoja, kada pokazuje koliko je zapravo uglađena. Nema iznenadnih ubrzanja u drugoj polovici zavoja, niti "katapultiranja".
Ono gdje je Equipe bio pomalo nesiguran je led. Tvrde i zamrznute ledene plohe skija prolazi zadovoljavajuće no isključivo s netom naservisiranim rubnicima te s povećanom pažnjom i jačim pritiskanjem na podlogu. Dojam zamora materijala, nakon nekoliko odveženih "rundi", ipak je ostao prisutan. Ovi podaci nikako nisu kritični za ciljanu klijentelu, dapače. Poslušnost i kvaliteta daske, ipak su glavi aduti ove skije, koja će znati tu i tamo progledati greškama kroz prste prilikom natjecateljske vožnje.
Već prepoznatljiva vanjština od ove godine ima samo sitnije preinake. Veća doza crne boje glavna je karakteristika dizajna. A crna, crvena, plava i žuta boja samo još jače pridodaju agresivnijem dizajnu, kojem Salomon svakako teži (sjetimo se Crossmax modela, op.a.).
Skija dolazi s nekoliko zanimljivih tehnologija. Osim čitavom širinom ojačanih rubnika, Equipe dolazi i s karbonskim ojačanjem, koje bi trebalo doprinijeti boljem odazivu skije u zavoju. Isocell Complex, koji poboljšava kakvoću jezgre, služi prvenstveno poboljšanju voznih karakteristika, barem tako ističu u Salomonu. Konkretno, prvenstveno Foam Complex i Pulse pad ponajviše doprinose odmjerenim voznim karakteristikama i glatkoći izlaska iz zavoja, koje su glavna karakteristika modela. Tu je još i Monocoque izrada unutrašnjosti skije, pomoću koje bi, iako skija nije rađena s vertikalnim postraničnim zidom, torzijske sposobnosti trebale biti dodatno uvećane te držanje rubnika zavidno. Ovo zadnje ipak ostaje pomalo slabiji segment testiranog modela.
Vezovi kojima je Equipe opremljen su Salomon 914, s DIN skalom ovisno od tržišta do tržišta. Prema specifikacijama proizvođača, model bi se trebao prodavati s vezovima do oznake 20, no naš testni model s vezovima predviđenima isključivo za test, bio je opremljen vezom s DIN skalom do 12.
Riječ je o skiji koja je vrlo poslušna i odmjerenih karakteristika. Skija koja nas neće previše iznenađivati svojim karakterom i neće provocirati naše znanje i strpljenje. Equipe će zadiviti pravilnim i glatko izvedenim slalomskim zavojima, no ponešto nježniji karakter platit će na tvrdim podlogama.
Vezani članci
- 09.01. Isprobajte zimske radosti u Salomonu
- 04.01. X-MAX i X-PRO - Jeste li spremni za potpunu kontrolu?
- 06.12. X-PRO: Nova generacija skijaških pancerica
- 28.01. Salomon linija ženskih skija Origins
- 29.12. PRECIZNOST ZA LJUBITELJE BRZINE: Salomon X-RACE i X PRO SW skije
- 11.12. Novi Salomon X-PRO
- 21.11. Isprobajte zimske novosti uz Salomon
- 15.08. Salomon X-Race (14/15)
- 30.07. Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- 12.02. Salomon: X-PRO skijaške cipele
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- Preminuo Georges Salomon
- "Mad Max" opet na Salomonu
- Mario Matt s Fischera na Salomon
- Sasaki nazad na Salomon
- Salomon i dalje u silaznoj putanji
- I Giorgio Rocca s Atomica na Salomon
- Deneriaz s Atomica na Salomon
- Blardone sa Salomona, Kröll na Salomon
- Završetak Saab Salomon Crossmax serije
- I Ante Kostelić o problemima sa Salomonom
- Problemi sa Salomonom u brzim disciplinama?
- Salomon Snowboard Artwork
- Amer Sports i definitivno preuzeo Salomon
- Atomic i Salomon uskoro pod istim krovom
Info
- Salomon skije i tehnologije 14/15
- Salomon skije 13/14
- Salomon tehnologije 13/14
- Salomon skije 12/13
- Salomon tehnologije 12/13
- Salomon skije 11/12
- Salomon tehnologije 11/12
- Salomon skije 10/11
- Salomon tehnologije 10/11
- Salomon tehnologije 09/10
- Salomon skije 09/10
- Salomon tehnologije 08/09
- Salomon skije 08/09
- Salomon tehnologija 07/08
- Salomon skije 07/08
- Salomon skije 05/06
- Salomon tehnologija 05/06
- Salomon pancerice 04/05
- Salomon skije 04/05
Recenzije
- Salomon X-Race (14/15)
- Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- Salomon X Race (13/14)
- Salomon Origins Lava (13/14)
- Salomon BBR 9.0 (13/14)
- Salomon 24 Hours Max (13/14)
- Salomon Enduro XT 800 (13/14)
- Salomon 24 Hours (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 Powerline (12/13)
- Salomon 3V Powerline (12/13)
- Salomon Rocker2 108 (12/13)
- Salomon BBR 8.9 (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 (11/12)
- Salomon BBR 8.9 (11/12)
- Salomon 24 HRS (11/12)
- Salomon Shogun (10/11)
- Salomon XW Tornado Ti Pl (10/11)
- Salomon Equipe 24 Hours (10/11)
- Salomon Crossmax (10/11)
- Salomon Origins Amethyst (09/10)
- Salomon Equipe 24 Hours (09/10)
- Salomon Aeromax GT (09/10)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (09/10)
- Salomon Equipe 3V Powerline (09/10)
- Salomon Origins Emerald (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (08/09)
- Salomon Crossmax W12 (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado (07/08)
- Salomon Equipe 3V race (07/08)
- Salomon Crossmax W12 (07/08)
- Salomon Aero GT (07/08)
- Salomon Crossmax 10 (04/05)
- Salomon Equipe 10SC (04/05)
- Salomon Equipe 10 2v (02/03)
- Salomon Equipe 8 3V (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
© Skijanje.hr 2003-2024. ISSN 1845-5891 e-mail: info@skijanje.hr Izdavač: Sport-IT Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o. Broj posjeta: 257847
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr