28.10.2005.
Tweet
Salomon skije 05/06
Iako nema nekih radikalnih promjena, one se ipak naziru, možda više u dizajnu nego u onom što se nalazi „ispod površine“.
Tehnologija Salomona ostaje u suštini nepromijenjena ili se ona tek neznatno modificirala. Dizajnerski se nešto malo događalo, ali je prepoznatljiva i karakteristična natjecateljska Equipe serija ostala gotovo ista. Kad smo već dotakli Race seriju, spomenimo da se u njoj pojavilo puno više modela. Lab modeli, kojih do sada nije bilo u komercijalnoj ponudi i koji predstavljaju sam vrh izrade i tehnologije, pojavljuju se sa novim ZZ sistemom vezova. Dolaze u 4 modela i svaki od njih (GSlab 175, 181 i 185 kao veleslalomski te SL Lab kao slalomski) sa jednom jedinom duljinom, koja je odmah i navedena kao dio imena. Ostatak ponude sadrže već dobro poznati 2V (veleslalom) i 3V (slalom) modeli u kombinacijama bez plate, sa Pwa (poweraxe plata) sistemom ili uz standardni S sistem vezova. Radijusi se na slalomskim modelima kreću od 11. 5 - 18 m s time da su oni nešto manji na PWA modelima koji imaju imalo drugačiji sistem stabilizatora koji se nadovezuju direktno na platu, no oba su nasljednici očito pouzdanog prolink sistema. Novost je pojava Equipe GC i SC modela, koji su, iako svrstani u race klasu, ipak više namijenjeni rekreativcima, ali ipak onim spremnijim i vještijim. Dolaze sa pilot sistemom vezova i osim u crvenoj, dolaze i u plavoj i srebrnoj varijanti. Svi modeli imaju Isocell jezgru i monocoque konstrukciju. Carving seriju predstavljaju od prošle godine poznati Streetracer modeli (5,6,7,8 i 10), nešto promijenjenih boja, sa rasponima duljina od 140-170 cm i gotovo jednako naglašenim postraničnim lukovima koje definira uski struk od 66 mm, dok su vrhovi, baš kao i prošle sezone, vrlo široki – oko 120 mm. Sve to, naravno, rezultira vrlo malim radijusima koji su u rasponu od 9 – 13 m. Jači modeli (8 i 10) imaju monocoque konstrukciju, isocell wood jezgru dok slabiji modeli imaju kompozitnu jezgru. Unutar Carving serije pojavljuju se Rush (4,7,10) modeli koji predstavljaju žensku inačicu Streetracera, sa lakšim jezgrama (isocell complex ili light) duljina 144-170 cm i raspona radijusa od 9,5 – 15 m. Crossmax modeli, iako se spekuliralo sa njihovim povlačenjem i dalje su prisutni u "V" inačicama (V6, V8, V10 i V12) i sa potpuno novim vanjskim dizajnom i bojama koje su atipične za Crossmax seriju (žuta i siva npr. - naslovna fotografija). Jači modeli Crossmaxa su opremljeni poput natjecateljskih modela, uz iznimku nešto slabije Isocell complex jezgre, no spaceframe, monocoque, metaltex vanjski finiš su sve pojmovi koje nalazimo uz jače Crossmax modele. Slabiji Crossmax modeli, iako naoko slabije opremljeni, nemaju X body tehnologiju te w konstrukciju, no još uvijek su sa respektabilnom količinom tehnoloških sitnica. Rasponi duljina se kreću od 146 – 180 cm uz prateće radijuse primijenjene cross seriji od 11-18m. Novost je Japan serija (slika desno), za koju je zaista teško procijeniti hoće li se pojaviti u našim trgovinama, a predstavljaju modificiranu Equipe seriju u specifičnim plavo-sivim tonovima. Da su namijenjeni sportašima i vrlo dobrim skijašima dodatno pokazuje i činjenica da u imenima stoje slične oznake kao i kod natjecateljske serije; 2V i 3V. No samo najjači veleslalomski modeli, Demo 102V, imaju isocell drvenu jezgru, ostali modeli nešto lakšu complex jezgru i ne dolaze sa ZZ ili PWA sistemom vezova. Ostalo prema očekivanjima; monocoque, W konstrukcija, metaltex. Uz to, većina modela dolazi i uz pilot predugradnju. Rasponi duljina su veliki, što je i očekivano s obzirom da se tu mogu naći skroz profilirani slalomski i veleslalomski modeli, pa duljina ima od 145-180 cm, uz pripadajuće radijuse od 11-18 m. U allmountain seriji isto nešto više modela, s tim da smo se definitivno oprostili od Screamer modela. I dalje se sreću Scrambler modeli, no od ove godine u ponudi će oni sretniji moći vidjeti i Siam model. Iako su jači Scrambler modeli namijenjeni dobrim skijašima koji se dosta drže i izvan pista ipak konstrukcijski nisu identični modelima namijenjenim stazama. Iako bi se po popisu tehnoloških trikova i poboljšanja moglo zaključiti da je nivo u usporedbi sa recimo Equipe serijom sličan, ipak nedostaje X-body tehnologija i W konstrukcija; ovo je ipak skija namijenjena dubljem snijegu i mekšoj podlozi. To dodatno ilustriraju i dimenzije koje, iako ciljane za univerzalnu primjenjivost, ipak sa strukom širim od 75 mm pokazuju čistu tendenciju mekšim stazama. Modeli Siam su vrlo slični Scrambleru, razlika se svodi na dizajn vanjštine dok se konstrukcijski gotovo uopće ne razlikuju. Slabiji modeli dolaze sa predugradnjom za S vezove, dok viši modeli imaju mogućnost ugradnje Ti, odn. pilot vezova. Rasponi duljina se kreću od 150 – 182 cm uz pripadajuće radijuse od 12,8 – 19,5m. Freestyle seriju i dalje zastupaju Teneighty modeli, njih 6. Naravno zajedničko sa rekreativnim modelima za stazu im je samo Monocoque konstrukcija, sve ostalo je posebna priča. Nema plate, nema X –body sistema, to su skije kod kojih se viša cilja na otpornost i smanjenu masu nego na sprečavanje vibracija i ujednačavanje torzijskog savijanja. |
Vezani članci
- 08.02. ISPO - održan najprestižniji sajam sporta
- 28.12. Kappl - Paznaun
- 09.11. Za vikend masovno otvaranje skijališta
- 09.01. Isprobajte zimske radosti u Salomonu
- 04.01. X-MAX i X-PRO - Jeste li spremni za potpunu kontrolu?
- 23.11. Grubigstein - Lermoos
- 17.11. Snijeg 'od jučer' i u Kitzbühelu
- 06.12. X-PRO: Nova generacija skijaških pancerica
- 06.02. U nedjelju na Platku test Fischer skija
- 19.01. Mayrhofen
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- Preminuo Georges Salomon
- "Mad Max" opet na Salomonu
- Mario Matt s Fischera na Salomon
- Sasaki nazad na Salomon
- Salomon i dalje u silaznoj putanji
- I Giorgio Rocca s Atomica na Salomon
- Deneriaz s Atomica na Salomon
- Blardone sa Salomona, Kröll na Salomon
- Završetak Saab Salomon Crossmax serije
- I Ante Kostelić o problemima sa Salomonom
- Problemi sa Salomonom u brzim disciplinama?
- Salomon Snowboard Artwork
- Amer Sports i definitivno preuzeo Salomon
- Atomic i Salomon uskoro pod istim krovom
Info
- Salomon skije i tehnologije 14/15
- Salomon skije 13/14
- Salomon tehnologije 13/14
- Salomon skije 12/13
- Salomon tehnologije 12/13
- Salomon skije 11/12
- Salomon tehnologije 11/12
- Salomon skije 10/11
- Salomon tehnologije 10/11
- Salomon tehnologije 09/10
- Salomon skije 09/10
- Salomon skije 08/09
- Salomon tehnologije 08/09
- Salomon skije 07/08
- Salomon tehnologija 07/08
- Salomon skije 05/06
- Salomon tehnologija 05/06
- Salomon pancerice 04/05
- Salomon skije 04/05
Recenzije
- Salomon X-Race (14/15)
- Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- Salomon X Race (13/14)
- Salomon Origins Lava (13/14)
- Salomon BBR 9.0 (13/14)
- Salomon 24 Hours Max (13/14)
- Salomon Enduro XT 800 (13/14)
- Salomon 24 Hours (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 Powerline (12/13)
- Salomon 3V Powerline (12/13)
- Salomon Rocker2 108 (12/13)
- Salomon BBR 8.9 (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 (11/12)
- Salomon BBR 8.9 (11/12)
- Salomon 24 HRS (11/12)
- Salomon Shogun (10/11)
- Salomon XW Tornado Ti Pl (10/11)
- Salomon Equipe 24 Hours (10/11)
- Salomon Crossmax (10/11)
- Salomon Origins Amethyst (09/10)
- Salomon Equipe 24 Hours (09/10)
- Salomon Aeromax GT (09/10)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (09/10)
- Salomon Equipe 3V Powerline (09/10)
- Salomon Origins Emerald (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (08/09)
- Salomon Crossmax W12 (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado (07/08)
- Salomon Equipe 3V race (07/08)
- Salomon Crossmax W12 (07/08)
- Salomon Aero GT (07/08)
- Salomon Crossmax 10 (04/05)
- Salomon Equipe 10SC (04/05)
- Salomon Equipe 10 2v (02/03)
- Salomon Equipe 8 3V (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
© Skijanje.hr 2003-2025. ISSN 1845-5891 e-mail: info@skijanje.hr Izdavač: Sport-IT Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o. Broj posjeta: 1441987
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr