30.07.2014.
Tweet
Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
Top model nove Salomonove serije, izvrsno izbalansiran za uvjete na stazi kada većina skijaša odustaje od skijanja. Ova skija ima "pogon na sva četiri kotača".
Testirani model: 172 @ r16,9 m Sidecut: 130 - 88 - 116 mm Dostupne visine: 165, 172, 179, 184 cm |
Iz Salomonove 'radionice' za nadolazeću nam je sezonu stigla potpuno nova serija skija u klasi allmountain frontside. Naime, riječ je o skijama koje bi svoju klijentelu mogle pronaći u onim skijašima koji vole skijaško istraživanje, dakle skijanje po svim vrstama terena, s naglaskom na razrovani i svježi snijeg.
Novu seriju krasi osam modela skija prepoznatljivog dizajna, gdje je na svakoj skiji vrlo lako vidljiv znak "X". Pod naše pancerice došla nam je najjača uzdanica, X-DRIVE 8.8 FS. Sam broj u nazivu skije predstavlja širinu iste u struku.
Pomalo neuobičajen naziv X-DRIVE vjerojatno je nadjenut velikim djelom poradi prisustva XX-Chassis tehnologije u velikoj većini modela iz ove serije. Osobni dojam nekako nam budi paralelu između istoimenog naziva pogona na sva četiri kotača kod jednog bavarskog proizvođača automobila. No djeluje li ova skija uistinu kao da imate uključene sve pogone pri skijanju? Pa - i nije daleko od toga.
Uvjeti za vrijeme testa bili su i više nego dobri. Jutarnji led, tvrda staza, a popodnevni mokar, 'iskijani' i razrovani snijeg, činili su savršen poligon za našu testiranu skiju.
Iako je na tvrdim uvjetima bila dobar saveznik, pri većim brzinama, i naglim promjenama ritma, skija se nije savršeno snašla. Što zbog njezine širine, te tehnologija koje se više ističu u 'mekanijim' uvjetima, nailaskom na led osjetit ćete blagu nesigurnost i popuštanje rubnika. U tom slučaju ne mislimo da skija nikako ne drži ledenu stazu, nego da se na njoj ne može baš dinamično odskijati po takvim uvjetima, pogotovo ako je staza strmija. Uz nekakvu rekreativnu brzinu, i dobar pritisak skije na stazu, skijanje po uređenim stazama postaje istinskim zadovoljstvom.
Kada sunce izađe visoko, led na stazi popusti, a velika količina skijaša 'razruje' staze i napravi ih grbavima, vama će s ovim skijama doći osmijeh na lice. Uistinu nekako fascinira taj prvi kontakt na ovim skijama u takvim uvjetima! I naviknutima na opasnost "zapikivanja" vrha skije u nakupine snijega, propadanje i nesigurnost čim bi se brzina povećala, skijanje se uskoro pretvara u "jurcanje" po stazama punom brzinom, naravno, sve uz veliki osmijeh na licu i želju da se uhvati posljednja moguća "žica", a kako bi se skijaški užitak što više produžio!
Konačni dojam autora ovih redaka: ovo je jedna od najboljih, i najoptimalnijih, all mountain skija ikada osobno testiranih. Skija kroz hupsere doslovno "plovi", a kada vam rubnik propadne do staze, i dodirne led, dolazi samo do ublažavanja bez proklizavanja te se skijanje nastavlja istom brzinom. Lakoća skijanja, a ujedno i idealna težina skije, spojene s optimalno odmjerenom tvrdoćom, priuštit će vam nezaboravne trenutke na snijegu. Svatko tko je nekada jurio po razrovanom snijegu, i probao pri većim brzinama "carvati", zna da - ili je završio na podu ili se osjećao kao da će se to dogoditi svake sekunde.
S X-DRIVE 8.8 FS carvanje se odvija bez problema kroz nakupine snijega koje ova skija razbija zbog same širine vrha, i tvrdoće, koje ne dozvoljavaju njeno podrhtavanje. Ujedno i All-Terrain Rocker s RKS (Rocker Stabilizer, nap.a.) u ovom slučaju odlično funkcioniraju. Ukoliko vas hupser "izbaci", skiju je potrebno samo dobro amortizirati koljenima pri ponovnom doticaju sa stazom, sve kako bi se ublažio njen povratni otpor kojega stvara jezgra od punog drveta. Treba svakako još napomenuti i kako ovo nije skija za odmor i opuštanje, budući da traži puno upravljanja.
Iako se čini lagana za skijanje, ne treba nikako smetnuti s uma kako je namjena skije usmjerena na dobrog skijaša, koji ima kondicije, i skijaškog znanja, te nije početnik u "vratolomijama" poput brzog skijanja po neuređenom terenu. Za sve one koji to nisu, ova skija je "must have".
Objavljeno: 31. srpnja 2014. 23:07h
Ja još nisam ni došao do toga da mogu voziti all mountain skije :DObjavljeno: 30. srpnja 2014. 20:29h
Dakle Salomon ostaje lider u allmountain klasi. Nezaboravan je model X-Wing (Tornado), pa XT Enduro 800, sad ovaj model... Tko zna koji će model biti aktualan kada odem u penziju i poželim baš takve skije. :)
Prikazano 2 od 2 komentara
Vezani članci
- 21.11. Isprobajte zimske novosti uz Salomon
- 04.01. X-MAX i X-PRO - Jeste li spremni za potpunu kontrolu?
- 28.01. Salomon linija ženskih skija Origins
- 29.12. PRECIZNOST ZA LJUBITELJE BRZINE: Salomon X-RACE i X PRO SW skije
- 16.06. Salomon skije i tehnologije 14/15
- 15.08. Salomon X-Race (14/15)
- 05.02. Salomon: 24 Hours serija
- 28.01. Salomon Origins: Samo za žene
- 20.01. Isprobajte zimske novosti u Salomonu
- 19.08. Salomon X Race (13/14)
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- Preminuo Georges Salomon
- "Mad Max" opet na Salomonu
- Mario Matt s Fischera na Salomon
- Sasaki nazad na Salomon
- Salomon i dalje u silaznoj putanji
- I Giorgio Rocca s Atomica na Salomon
- Deneriaz s Atomica na Salomon
- Blardone sa Salomona, Kröll na Salomon
- Završetak Saab Salomon Crossmax serije
- I Ante Kostelić o problemima sa Salomonom
- Problemi sa Salomonom u brzim disciplinama?
- Salomon Snowboard Artwork
- Amer Sports i definitivno preuzeo Salomon
- Atomic i Salomon uskoro pod istim krovom
Info
- Salomon skije i tehnologije 14/15
- Salomon skije 13/14
- Salomon tehnologije 13/14
- Salomon skije 12/13
- Salomon tehnologije 12/13
- Salomon skije 11/12
- Salomon tehnologije 11/12
- Salomon skije 10/11
- Salomon tehnologije 10/11
- Salomon tehnologije 09/10
- Salomon skije 09/10
- Salomon tehnologije 08/09
- Salomon skije 08/09
- Salomon tehnologija 07/08
- Salomon skije 07/08
- Salomon skije 05/06
- Salomon tehnologija 05/06
- Salomon pancerice 04/05
- Salomon skije 04/05
Recenzije
- Salomon X-Race (14/15)
- Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- Salomon X Race (13/14)
- Salomon Origins Lava (13/14)
- Salomon BBR 9.0 (13/14)
- Salomon 24 Hours Max (13/14)
- Salomon Enduro XT 800 (13/14)
- Salomon 24 Hours (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 Powerline (12/13)
- Salomon 3V Powerline (12/13)
- Salomon Rocker2 108 (12/13)
- Salomon BBR 8.9 (12/13)
- Salomon Enduro XT 800 (11/12)
- Salomon BBR 8.9 (11/12)
- Salomon 24 HRS (11/12)
- Salomon Shogun (10/11)
- Salomon XW Tornado Ti Pl (10/11)
- Salomon Equipe 24 Hours (10/11)
- Salomon Crossmax (10/11)
- Salomon Origins Amethyst (09/10)
- Salomon Equipe 24 Hours (09/10)
- Salomon Aeromax GT (09/10)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (09/10)
- Salomon Equipe 3V Powerline (09/10)
- Salomon Origins Emerald (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado Ti (08/09)
- Salomon Crossmax W12 (08/09)
- Salomon X-Wing Tornado (07/08)
- Salomon Equipe 3V race (07/08)
- Salomon Crossmax W12 (07/08)
- Salomon Aero GT (07/08)
- Salomon Crossmax 10 (04/05)
- Salomon Equipe 10SC (04/05)
- Salomon Equipe 10 2v (02/03)
- Salomon Equipe 8 3V (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr