16.08.2006.
Tweet
Völkl Racetiger Race Carver (06/07)
Već drugu sezonu Völkl nam donosi Racetiger seriju koja je nasljedila stare P60 modele, što će reći da je to serija za najzahtjevnije skijaše. Donosimo vam pregled Race Carver modela koja je klasu ispod natjecateljskog GS racing modela.
Testirani model: 168 cm, r = 15,5 m Sidecut: 108-67-94 Dostupne visine: 158, 163, 168, 173, 178 cm |
Za ovu sezonu dizajnerski tim u Völklu i nije imao baš previše posla, obzirom da je ovaj model vrlo sličan kao i model za sezonu 05/06, s razlikom što sada prevladava narančasta boja umjesto prošlosezonske crvene. Drvena jezgra je odlika svih jačih modela skija, a u ovom modelu XTD woodcore osigurava još veći presjek drvene jezgre, koja se proteže gotovo duž cijele skije. Tu je i prošogodišnja Extended Double Grip tehnologija koja nam pomaže da lakše prebacujemo skiju s ruba na rub te osigurava bolji grip između rubnika i skije. Konkretno, povećana je absorpcija efektivne energije ojačanjem rubnika i materijala iznad njih. Kako to proizvođač voli navesti "skija se ponaša kao da ima pogon na sva četiri", barem bi tako trebalo biti.
Radi navedene Double Grip tehnologije bez teškoća ćete prebacivati skije s rubova koji će, naravno, ukoliko to pravilno izvedete, "uhvatiti" podlogu i napraviti pravilan zavoj uz minimalan otklon koljena, te ćete bez problema uz mali utrošak snage moći s užitkom carvati. Najzahvalnije će se skija ponašati na mekanom i svježe uređenom snijegu gdje ćete s lakoćom moći izvoditi zavoje od ruba do ruba staze. No iznenađenje nas je čekalo na zaleđenijim stazama i pri većim brzinama iako je sama Racetiger serija namijenjena bržoj i malo agresivnijoj vožnji. Naime, kad krenete s malo dinamičnijim i bržim zavojima skija počinje vibrirati te vas baca na repove, što će biti veliki problem neiskusnijim skijašima. Jednostavno skija nema dovoljnu masu da bi se mogla kvalitetno primiti za podlogu. No, ipak moramo biti iskreni i reći da autor ovih redaka ima veću masu i visinu od prosječnog skijaša koji će se orijentirati na testirani model, pa se tako ne može dobiti potpuno objektivan dojam. Kada se sve sabere i oduzme, skija se ponašala u skladu sa svojom namjenom i klasom, uz poneko odstupanje.
Prilikom izvođenja kraćih zavoja ćete imati problema ukoliko niste tu tehniku izveli do savršenstva. U zavoj ćete ući bez većih problema jer skije zbilja brzo primaju podlogu, ali problemi će nastati pri izlasku iz zavoja gdje ćete biti bačeni na repove i ukoliko se ne uspijete na vrijeme vratiti u pravilan položaj, jednostavno ćete uhvatiti brzinu i nećete moći uhvatiti slijedeći zavoj. Tu je skija ipak pokazala svoj agresivniji karakter i koliko god bila poslušna, treba je znati savladati.
Nekakve off-piste avanture nismo pokušavali, ali ionako sumnjamo da će skijaši koji žele ovakav tip skije htjeti skijati po dubokom snijegu. Ako ipak želite malo adrenalina, radije prođite snowpark po nekim nižim kickerima ili ulovite koji terenski skok na stazi, no ipak nemojte zaboraviti da na stazi niste sami.
Na kraju zaključak je da će ova skija odgovarati ljubiteljima carving zavoja na srednje teškim, uređenim stazama te onima koji žele poboljšati svoju tehniku do savršenstva, da bi se jednog dana mogli sjuriti i po strmijim stazama s natjecateljskim GS modelom.
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- Preminuo Franz Völkl
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- Julia Mancuso prešla na Völkl
- Jens Byggmark na Völklu
- Marc Gini ostaje na Völklu
- Održana prezentacija Völkl skija za sezonu 2007/08
- Hilde Gerg i nakon karijere uz Völkl
- Nadia Styger prelazi na Völkl
- Völkl test na Sljemenu
Info
- Völkl skije i tehnologije 14/15
- Völkl skije 13/14
- Völkl tehnologije 13/14
- Völkl skije 12/13
- Völkl tehnologije 12/13
- Völkl skije 11/12
- Völkl tehnologije 11/12
- Völkl skije 10/11
- Völkl tehnologije 10/11
- Völkl skije 09/10
- Völkl tehnologije 09/10
- Völkl skije 08/09
- Völkl tehnologije 08/09
- Völkl tehnologije 07/08
- Völkl skije 07/08
- Völkl tehnologija 06/07
- Völkl skije 06/07
- Völkl skije 05/06
- Völkl tehnologija 05/06
- Völkl modeli 04/05
Recenzije
- Völkl Racetiger SL (11/12)
- Völkl Tigershark 10 FT (11/12)
- Völkl Code Speedwall (11/12)
- Völkl Sensor 3 (11/12)
- Völkl Tigershark 10ft Power Switch (07/08)
- Völkl Racetiger SL racing (07/08)
- Völkl Racetiger SL racing (06/07)
- Völkl Supersport S4 (06/07)
- Völkl Racetiger Race Carver (06/07)
- Völkl Supersport S5 (06/07)
- Völkl Racetiger Slalom carver (06/07)
- Völkl Racetiger SL racing (05/06)
- Völkl Supersport 3* i 4* (05/06)
- Völkl Unlimited AC2 (05/06)
- Völkl Racetiger Slalom carver (05/06)
- Völkl Unlimited AC1 (05/06)
- Völkl Supersport – Six Stars (03/04)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr