12.02.2013.      

Autor: Goran Razić 

Predstavljeni noviteti na ISPO-u

Pred tjedan dana održan je najveći svjetski sajam zimske sportske industrije. 16 paviljona Münchenskog sajma ponovo je ugostilo kremu zimskih sportova.

Trendovi se mijenjaju, baš kao i platežna moć pojedinca. Uzimajući u obzir ekonomsku krizu koja već duže vrijeme trese Europu nimalo ne čudi činjenica da se karakter, a samim time i ponuda u paviljonima Münchenskog sajma podosta izmijenila. Do pred samo nekoliko godina na ISPO-u su bila prisutna četiri paviljona isključivo namijenjena skijaškoj industriji. Ove godine službeno je taj broj prepolovljen. Iako je ponuda i dalje bila bogata, te su neki skijaški brandovi svoje proizvode predstavljali pod kapom outdoora, Sportstylea, Perofmancea ili pak Action sports-a, teško je zamaskirati činjenicu kako je i skijaška industrija u krizi. 

VIDEO: Predstavljanje ski noviteta na ovogodišnjem Winter ISPO-u 2013. 

S druge pak strane, tekstil cvjeta, pogotovo onaj iz zemalja trećeg svijeta. Odmah za petama su mu inovativna rješenja iz sportsko tehničkog segmenta, dok više nimalo ne čudi činjenica kako je snowboard svake godine sve jači. Ove godine praktički tri paviljona snowboard hardvera nadopunjenih s brojnim sportsko zabavnim eventima pružili su izniman doživljaj posjetiteljima. 

Skijaška ponuda i dalje je bogata. Noviteta ima, dok su globalno gledajući trendovi ostali na istom kolosijeku. Rocker tehnologiju kod skija više nema smisla spominjati, osim što valja napomenuti kako su ove godine pred navedenom inovacijom počeli popuštati i oni najokorjeliji. I dalje su popularne široke skije te multipraktični modeli primjenjivi na gotovo svim tipovima terena. Freeride i allmountain segment je iznimno bogat, a subjektivni dojam je kako je sve zastupljenije i turno skijanje. 

-.-Goran Razić-.-

U proizvodnji pancerica također su vidljiva brojna inovativna rješenja, pogotovo kod Nordice, ali i kod Salomona i Fischera, dok je Rossignol također izbacio model turnih karakteristika, ali još uvijek alpskog karaktera. 

Ono što nikako ne ide u prilog ovim inovacijama su cijene. Prema do sada viđenom, za perjanice klase i nove top modele skija u vrhu sezone će prosječan kupac rijetko gdje morati izdvojiti manje od 1.000 eura. 

Detaljniji noviteti, kao i recenzije novih modela skija uskoro će biti dostupni na Skijanje.hr-u. Do tada pogledajte što ima novo u priloženom video prilogu.

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Objavljeno: 15. veljače 2013.   11:45h

    Član od:
    13.01.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Evo i malo opreme iz Amerike. Još manje dostupne. Zbilja, kod nas je izbor, pogotovo van Zagreba, prilično slab. I pogotovo opreme koja nije mainstream, znači sve van kategorije slabiji do srednji skijaši, naravno samo staza. Jedino Fischer sa svojim zastupnikom odskače, koliko je meni poznato. Ali neku opremu za koju čak znam da postoji mogu samo sanjati da vidim, a što tek sa onom za koju i ne znam? Slovenci imaju nešto doduše... Ali opet, kada kupuješ daleko od kuće pitanje je eventualne reklamacije, ili jednostavno zamjene ako kupiš nešto što se pokaže neadekvatnim...
  • Objavljeno: 15. veljače 2013.   09:44h

    Član od:
    09.11.2006.

    Mjesto:
    Hrvatska, Karlovac

    Nažalost nemaš kod nas. Ukoliko nabavljaš opremu direktno od proizvođača možeš dobiti što god poželiš u vrlo kratkom roku. Razumijem i naše trgovce, Hrvatska definitivno nije tržište gdje se može prodavati top oprema u večim količinama. Mislim da vrlo malo ljudi kupuje skije za 900 EUR ili pancerice za 500 EUR, pa ih onda shodno tome nitko ni ne drži na lageru.
    Kod nas još uvije glumci voze top automobile, a skije bi kupili za 100 EUR, ne ide...
  • Objavljeno: 12. veljače 2013.   17:53h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Sve proizvođači lijepo izlože, a onda kad nešto ideš kupiti 2/3 robe nemaš apsolutno nigdje za nabaviti.

Prikazano 3 od 3 komentara

Sve komentare pogledajte na forumu

  • Vijesti

  • Info

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 261393
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr