15.11.2011.      

Autor: Goran Razić

Foto: Željko Ivnik i Goran Razić

 

ZimSki Show 2011. - "probijen je led"

…slikovito se oglasio organizator zadnjeg dana Zimskog sajma na Zagrebačkom Velesajmu. 50-ak izlagača četiri je dana dočekivalo posjetitelje, dok su za vikend svi zainteresirani mogli zamijeniti, kupiti ili prodati svoju rabljenu opremu.

ZimSki Show probio je led i pokrenuo vrlo vjerojatno jednu lijepu priču koja bi mogla postati tradicija kasno jesenskog sajmovanja na Zagrebačkom Velesajmu. Uz nezaobilazne porođajne muke te ispipavanje terena ZimSki Show je ipak ponosno stao na obje noge. Pogledi su već sad upućeni prema 2012. godini, za kada se spremaju velike stvari. 

Veće ili manje (direktne) koristi imali su svi. Izlagači koji su predstavili svoje proizvode, ali i posjetitelji, koje su izlagači, ali i sudionici stručnih panela, ovakvim sajmom ipak još dodatno podsjetili kako je zima iza ugla. 

Sajam je u četvrtak točno u podne otvoren svečanošću koja se održala pred otprilike 200-tinjak ljudi. Okupljene su pozdravili u ime Zagrebačkog Holdinga voditelj podružnice Zagrebačkog Velesajma Igor Rađenović, dok su struku predstavili predsjednik Hrvatskog skijaškog saveza Miho Glavić, predsjednik Hrvatskog hokejaškog saveza Nikola Švigir te predsjednica Hrvatskog klizačkog saveza Morana Paliković Gruden.

.

Odmah po otvorenju program se zahuktao te je usprkos radnom danu i osrednjem odazivu posjetitelja ponudio iznimno jake i atraktivne javne panele, koji su trajali svakoga dana sve do 19 sati. 

Paneli su započeli predstavljanjem hrvatskih skijaških reprezentacija te planovima uoči nove sezone i najavom utrke Vip Trofeja Snježne kraljice koja se i ove sezone održava na Sljemenu 03. i 05.01.2012. Netom nakon glasnogovornika reprezentacije predstavnici Generalturista, Kompasa, Atlasa, Izazova i Žutog mačka iznijeli su aktualne teme koje se tiču putničkih agencija i njihovih gostiju. Tako smo saznali kako se agencije bore sa sivim tržištem, koje su najpopularnije destinacije te smo čuli nekoliko riječi o borbi protiv krize i motiviranju dragocjenih klijenata koji se sve češće odlučuju na putovanja u vlastitim aranžmanima. Na ovu temu nadovezali su se predstavnici Allianza, Generalija i Croatia osiguranja koji su pojasnili nužnost putnih zdravstvenih osiguranja te su razjasnili česte nedoumice oko izrada polica i njihovog primjenjivanja u praksi. 

Oni koji su imali nesreću potraživati sredstva preko osiguravajućih kuća zasigurno su bili zadovoljni temom koja je uslijedila potom - riječ je bila o sportskim ozljedama i prevencijom. Ugledni liječnici pričali su o pripremi sportaša, prevenciji ozljeda te su okupljenima pojasnili postupke dijagnoze, ali i liječenja te cijene jednostavnijih zahvata. 

Drugoga dana zastupnici Fischera, Atomica i Rossignola porazgovarali su o skijaškoj industriji te trendovima prodaje, ali i proizvodnje skija. Bilo je zanimljivo čuti brojke prodanih skija pred nekoliko sezona i danas te saznati nešto više o ugrađenim tehnologijama i cijenama novih modela skija. Prije njih klizači su porazgovarali o dosta lošem stanju u Klizačkom savezu te o nužnosti ulaganja u nova klizališta koja bi omogućila nove termine treninga, dok su hokejaši zadovoljno osmjehujući se pozivali okupljene na dodatnu podršku KHL Medveščaku, nakon čega je uslijedila najava Arena Ice Fevera 2012.

Pavel Grašič, Ivica Franjko i Goran Vuksanović su dijelili savjete oko ručnog servisa skija te su naznačili glavne razlike u natjecateljskom i rekreativnom servisu. Vjerojatno najbolje posjećeni javni panel dodatno je na kraju pozdravila i Nika Fleiss s predstavljanjem svoje skijaške akademije u suradnji s Borisom Strelom, dok je Marko Bošnjak prozborio nekoliko riječi o već dobro uhodanom pogonu INTROplus kroz koji je u proteklih pet godina prošlo oko 500 djece.

Dag Modrić, predsjednik HZUTS-a, Nikša Madirazza ispred ZTUSH-a govorili su o ustrojstvu i načinu izobrazbe hrvatskih učitelja i trenera skijanja i snowboarda te aktivnostima koje se na ovom području uspješno u sezoni provode. A pri stručnom predstavljanju prridružio im se i Ernest Kiseljak ispred Surfshopa, iznoseći neka zanimljiva viđenja o utjecaju i položaju snowboard sporta globalno i na nacionalnoj razini.

Surfshop je u subotu organizirao i čitav niz aktivnosti vezanih uz promociju snowboard sporta na svojem štandu. Uključujući i održavanje snowboard partyja uz projekciju nekoliko vrlo uspješnih snowboard filmova te nagradnu igru.

Usprkos tome što je sajamski način prezentiranja proizvoda i usluga svoje najsvjetlije trenutke odavno proživio, dobro organizirani tematski sajmovi, koji će prije svega ponuditi brojne edukativno informativne, ali i zabavne sadržaje, imaju svoje mjesto pod suncem. Pogotovo sjetimo li se kako su upravo Zagreb i Hrvatska praktički jedina mjesta u regiji gdje se o zimskim sportovima gotovo ništa ne može pronaći a da je sažeto u jednu priču i da je postavljeno na jednom mjestu. Upravo ovakav, mali, moderan, ali dobro prihvaćen i dobro posjećen sajam vidimo sljedeće godine na Zagrebačkom velesajmu, kada će, bez sumnje, prezentacija, ali i posjeta biti kud i kamo snažnija.     

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Objavljeno: 17. studenog 2011.   22:23h

    Član od:
    09.11.2010.

    Mjesto:
    Hrvatska,

    " bilo je ok.
    buduci da kroz velesajam u ovom periodu prodje preko 100 tisuca ljudi,ZimSKI show se mora bolje oglasit..
    treba na samom velesajmu i na ulazu bit veliki plakati koji pokazuju gdje se zimSKI odrzava.
    i jos mozda za sljedecu godinu prodavacima koji imaju npr. 1 skije treba stavit da je prodavanje besplatno ili neka simbolicna cijena od 10ak kn, a ovako kada je 50 ljudi radje stave na neki oglasnik i gotovo.
    i na kraju, malo program obogatit i negdje oglasit tocno od kada do kada ce biti prezentacija o necemu. dovuc i ostale proizvodjace opreme, ostale agencije, itd..
    vidimo se za godinu dana "

    (Član nidzo)

    Kak si krenuo nabrajat, imam dojam kao da ovo nije bio nikakav ZimSki sajam nego.. nego... buvljak obicni?! A ni to :)

    Meni je bilo dobro za prvi put.. pogotovo Nassfeld stand
  • Objavljeno: 17. studenog 2011.   15:31h

    Član od:
    03.04.2009.

    Mjesto:
    Hrvatska, osijek

    bilo je ok.
    buduci da kroz velesajam u ovom periodu prodje preko 100 tisuca ljudi,ZimSKI show se mora bolje oglasit..
    treba na samom velesajmu i na ulazu bit veliki plakati koji pokazuju gdje se zimSKI odrzava.
    i jos mozda za sljedecu godinu prodavacima koji imaju npr. 1 skije treba stavit da je prodavanje besplatno ili neka simbolicna cijena od 10ak kn, a ovako kada je 50 ljudi radje stave na neki oglasnik i gotovo.
    i na kraju, malo program obogatit i negdje oglasit tocno od kada do kada ce biti prezentacija o necemu. dovuc i ostale proizvodjace opreme, ostale agencije, itd..
    vidimo se za godinu dana
  • Objavljeno: 16. studenog 2011.   15:47h

    Član od:
    06.10.2011.

    Mjesto:
    Hrvatska, Ogulin

    Po meni treba dati priliku svim dobrim inicijativama. Po članku vidim da je inicijativa dobra. A dogodine će valjda biti bolje, kao što Danko kaže
  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   15:33h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Ma za Vesesajam nema nitko vise love da napravi pravi sajam, koji bi na nesto licio......veliki je prostor, potpuno je nefunkcionalan, sistematski ga se unistava i treba ga izbjegavati!! Nadam se da ce ZimSkiShow-a biti i iduce godine, s puno izlagaca, i pravim sajamskim popustima kako bi nesto i kupio!!

  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   15:10h

    Član od:
    16.08.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    " nesto opasno nije stimalo kada sam jedva uspio popiti pivu na ZimSkiShow-u.....!!! "
    (Član Danko17)

    Eh... Nisi primjetio sank s tocenom pivom na standu Nassfelda?

    "Eh i da, ljudi su bili 150 metara zapadno, malo da ih se animiralo vjerujem da bi dosli!! Velesajam je opet pokazao da nije dobro sajamsko mjesto, ukoliko nemas dovoljno novaca za oglasavanje!
    "

    (Član Danko17)

    Tocno, bilo bi dobro da postoji sistem kao u Ikei ili Semeraru - da ne mozes izac van dok ne prodjes cijeli ducan, to bi valjda bio jedini nacin kako preusmjeriti one s Interlibera na Zimski.
  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   14:57h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Dobro zamisljen sajam, paneli i izlozbene promocije, ali nesto opasno nije stimalo kada sam jedva uspio popiti pivu na ZimSkiShow-u.....!!! Eh i da, ljudi su bili 150 metara zapadno, malo da ih se animiralo vjerujem da bi dosli!! Velesajam je opet pokazao da nije dobro sajamsko mjesto, ukoliko nemas dovoljno novaca za oglasavanje!



  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   14:33h

    Član od:
    22.11.2006.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    šteta što nisam bio, viša sila....ali ako je stvarno bio osvrt o klizanju koje je FAKAT u lošem stanju (kćer mi trenira umjetničko klizanje) skidam kapu do poda....
  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   14:14h

    Član od:
    16.08.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Da, promijenjen je termin dva strucna panela. Dva posljednja koja su trebala biti u cetvrtak prebacena su na subotu. Zao mi je sto si dosao bezveze.
  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   13:21h

    Član od:
    27.12.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    bas mi je drago da pise da je odrzan strucni panel HZUTS-a, jer u terminu kad je bio najavljan, cetvrtak u 18:00, samo je jedan posjetitelj bio prisutan te su samo pustili dvd
  • Objavljeno: 15. studenog 2011.   10:23h

    Član od:
    01.09.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    ne. sami stručni paneli nisu u cijelosti snimani.

Prikazano 10 od 11 komentara

Sve komentare pogledajte na forumu

  • Vijesti

  • Info

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 276988
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr