Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 06. ožujka 2012. 18:28h
prošle godine sam kupio elan waveflex 12 od frajera koji je test vozač za elan (i jedan od naših članova na forumu ali njegovo ime nije bitno). i uvjerava me da takve skije neću naći kod nas u dućanima bez obzira na to kaj izgledaju identično. veli da sigurno idu drugi materijali za naše tržište.
ok, štima...
probam ja svoje skije i mislim si nemre bit ne znam kakva razlika, al sigurno ima nekaj u tome kaj frajer veli jer sam već čul takve priče o gumama za hr tržište i to od frenda carinika.
jučer odem u intersport u arena centru i vidim elan amphibio 14 nove još zapakirane u celofan - vidi sliku u fototeci članova...
http://www.skijanje.hr/hr/skijanje/ffoto.php?id=0E6B4196AC18FF1832&xd=2
odvrtim si film nakon kaj sam vidio da flomasterom piše "zg...3. vrsta" i pomislim si ovaj je fakat imal pravo.
ne znam dal je ili nije, ali čini mi se da je ovo dokaz da smo ipak tržište na koje dolazi svakakva roba, ali to nemreš znati dok ne prepiliš skiju koja košta 500-tinjak € na popustu!
savjetujem svima koji misle kupiti elan, da idu u tvornicu u begunje kak mi je ovaj tip preporučil. želim vjerovati da ovaj natpis ne odgovara robi 3. klase, ali mislim da ne trebaš znati tak puno slovenskog da zaključiš da taj natpis na skijama to stvarno i govori...
i kaže t.b.f.: "...samo etiketa, ništa kvaliteta..."
[Editirano] 06. ožujka 2012. u 18:33hObjavljeno: 07. ožujka 2012. 14:41h
Ja ipak mislim da su to fame. Ono što me najviše upućuje na to je pitanje kome se isplati proizvoditi više nivoa kvalitete za jedan proizvod kada je težnja upravo suprotna, da se radi što veća serija istih proizvoda kako bi se smanjili troškovi. Čujem to za razne proizvode, ali ako bi se to zbilja pokazalo tako (zanima me kako dokazati to uopće), prvo što bi napravio je da bi prestao kupovati proizvode te firme i kod nas i vani. Pa ako se njima igra sa rezultatima prodaje i ako im je nečija lova bolja od naše, nek' im bude.Objavljeno: 07. ožujka 2012. 15:58h
evo moje iskustvo iz auto industrije. dakle u karijeri sam bio u cetiri tvornice automobila, jednoj tvornici automobilskih motora, dvije tvornice kamiona i zbilja jako puno tvornica autobusa. jako puno vremena sam proveo kao vanjski suradnik GM-a tj trazio sam slobodne kapacitete proizvodjaca dijelova i iste nazovi "prodavao" GM-u.
tu sam 100% siguran da su svi proizvodi iste kvalitete, moguce je jedino eventualno razdvojiti kvalitetu ukoliko se isti proizvod radi u dvije odvojene tvornice koje radi udaljenosti nemaju jednake OE dobavljace.
visokoserijski proizvod kosta onoliko koliko se veremena zadrzao na traci tj. u tvornici. dakle rad, struja, voda, plin, amortizacija tvornice itd.... sirovina ovdje ima smjesni udio u cijeni.
nakraju, organizirati tvornicu da ima A/B ulaz sirovine, A/B proizvodnju, A/B kontrolu kvalitete, skladistenje, otpremu kosta basnoslovno punoObjavljeno: 07. ožujka 2012. 16:51h
Slazem se s misljenjem oko ne isplativosti vise kvaliteta isotg proizvoda , ALI kad sam zadnji put bio u Elanu (prije 15 godina) vidio sam vise klasa istih skija, te sam kupio jeftinije skije koje su bile do onih skupljih, istog izgleda, ali 'kao' losije klase.Objavljeno: 07. ožujka 2012. 18:02h
Na jednom drugom skijaškom forumu sa brdovitog Balkana sam u polemici na istu temu napisao:
"Kad je riječ o skijama, siguran sam da se u istoj tvornici proizvodi isti model koji završi na trulom zapadu i kod nas. Ali, (u životu bi sve bilo jednostavnije i lakše da ne postoji "ali") u obzir treba uzeti dva procesa: završna kontrola i uparivanje.
Završna kontrola
Imajući u vidu da se iole kvalitetnije skije prave ručno (jer je to mnogo lakše i brže nego nožno), uvijek postoji šansa ljudske greške. Vjerujem da svaka skija sa ozbiljnom konstrukcionom greškom, kao npr. zaboravljen sloj laminata ili zaboravljeno ljepilo između dva sloja, ne iziđe iz fabrike u jednom komadu. Ali skija sa npr. natpisom pomjerenim 5 mm u jednu stranu će izići, ali će biti klasifikovana kao 1B, B, ili ko zna kako već. Samim tim će i proizvodna cijena te skije biti niža. Funkcionalno, takvoj skiji ništa ne fali (ili što bi danas mnogi rekli: "ne hvali").
Uparivanje
Kao što neki od nas mogu pretpostaviti, skije se proizvode pojedinačno, a prodaju u paru. U tom grmu leži grmalj zvan "uparivanje". Kao što ni blizanci nisu savršeno identični, tako ne postoje dvije idealno identične skije. Razlike su neznatne, ali postoje: jedna skija je malo tvrđa od druge (razlika u debljini ljepila?) ili jedna ima naglašeniji luk od druge (bila duže pod presom?). U tvornici se vrši uparivanje sa ciljem da se dobiju parovi što sličnijih skija. Dok imaš velik izbor pojedinačnih skija, lako ćeš naći par za skiju koju si uzeo, ali kada na hrpi ostane još samo nekoliko komada, tada uparuješ ono šta imaš, tako da rezultat baš i nije savršeno uparen par. Vjerujem da i takvi parovi idu pod 1B, B, ili kako god već.
DakleM, vjerujem da u ski butiku u Chamonix-u gdje "dobar dan" naplaćuju 200€ leže savršeno uparene skije, a u maloj radnji na brdovitom Balkanu možda i ne. Ali (opet ono "ali"), ko od nas bi bio u stanju da osjeti razliku između ta dva para? Not me.
P.S. Provjerite kako su vaše skije uparene: položite ih na pod jednu pored druge i pogledajte da li su repovi baš u milimetar jednako odignuti od poda (visina kočnica je valjda ista na obe skije). Ili sklopite kočnice (guma, žica) pa izmjerite visinu luka na sredini. Vjerovatno će neko od vas dobiti iste vrijednosti za obje skije."Objavljeno: 08. ožujka 2012. 07:57h
Hm, da... Sva trojica imate dobre argumente, stekan dodatno detaljne... Svodi li se na kraju sve ipak na faktor sreće što ćeš zakačiti? I na (tom famoznom) Zapadu se auti kvare, ima pesticida u voću, skije nisu uparene... Kada bi razmišljao iz pozicije Onoga Tko Odlučuje O Distribuciji Takvih Skija, vjerovatno bi silom zakona tržišta radije skrenuo takve proizvode na manje bitna tržišta (čitaj: manja), ili ih raspršio po bijelom svijetu da je što manja koncentracija istih na jednom mjestu. Na kraju ipak sami odlučujemo jesmo li zadovoljni nekim proizvodom i hoćemo li ga opet kupiti od istog proizvođača. Ali fama ide toliko daleko da za, npr. skije, nisu najbolje kvalitete niti na granici sa nekim manje bitnim tržištem, jer se zna da tamo kupuju oni jadnici prekoputa željni kvalitete... I tako unedogled to svjetske teorije zavjere. Zato nisam sklon vjerovati u to. Opet, iz pozicije odgovornih gledano, ja se ne bi gnjavio sa tim. Ili imam dobar proizvod, ili nemam. Ako nemam, neće me spasiti ni škart tržište ni svjetska zavjera.
A propos uparivanja... Uvjerio sam se da sve skije (istog modela) nisu identične. Postoji i famozna odokativna metoda gledanja skije "preko nišana" , kada promatramo rubnik skije od repa i od vrha na skiji koja je oslonjena drugim krajem na pod i zakrenuta za 90 stupnjeva. To sam išao raditi nakon što sam vidio nekog čovjeka u jednom dućanu koji je utvrdio da nisu iste - i zbilja nisu bile! Znači li to što u praksi, ne znam. Odgovor prodavača je bio da kada se stane na njih ionako dođu ravne.Objavljeno: 08. ožujka 2012. 09:16h
negdje sam to već bil napisal...
meni su rekli da treba paziti na serijske brojeve...upravo da se tu vidi dal su skije u tvornici uparene ili rasparene...
znači: jednaki brojevi na obje skije +, različiti brojevi -
a da se rasparene često pojavljuju u velkim lancima posebice u Hervisu, dok u Interu znatno manje
sad dal je točno ili ne, ne znam...
generalno kaj se tiče ostalog svi mi tvrde da su vani kvalitetniji kozmetički i higijenski proizvodi, prehrambene namirnice...
ali zato recimo običan Axe deo u HR košta 20kn, a u FRA 5,50 €...a za te pare sumnjam da je duplo kvaliteniji...
neki smatraju da su i vozila klasificirana po regijama...Objavljeno: 08. ožujka 2012. 12:52h
Oba foruma...ista tema.... Ajte ljudi...skijajte još malo...još nije kraj zime...
[Editirano] 08. ožujka 2012. u 12:53hObjavljeno: 08. ožujka 2012. 13:25h
A odi u klinac skiman, baš me zanimalo tvoje mišljenje, kad ti tu neke kvazi parole šalješ. Ajde, ti si nam kupac sa non škart tržišta, demantiraj ili potvrdi navode.Objavljeno: 08. ožujka 2012. 14:21h
e sada pazite ovo, nema veze bas sa skijama ali hajmo se veseliti
zakacila se zena ove zime za neku jaknu u Intersportu ( Rijeka ) . konkretno icepeak od cca 1500kn i 30% popust, dakle cca 1050kn
e sada ja u ducanu slikao deklaraciju ( zabranjeno je ) da bih istu potazio na netu...
jaknu nisam trazio, zena nije kupila ali za nekih 10-ak dana mi u Intersportu prije Cortine, jbg neznam koje mjesto
dakle tamo ista jakna ( ostala slika u mobu pa sam usporedio ) kosta 249eur manje istih 30% popusta
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr