Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 13. siječnja 2011. 19:36h
Tko je išao sa ovom agencijom na skijanje u Francusku u periodu 02.01.-09.01.2011?
Molim dobre ljude i možda one koje sam već upoznao tamo da se jave.
Ja sam isao u njihovom aranžmanu.
Ocjena skijališta:5
Ocjena agencije:0 (izrazito loše)Objavljeno: 14. siječnja 2011. 07:35h
" Tko je išao sa ovom agencijom na skijanje u Francusku u periodu 02.01.-09.01.2011?
Molim dobre ljude i možda one koje sam već upoznao tamo da se jave.
Ja sam isao u njihovom aranžmanu.
Ocjena skijališta:5
Ocjena agencije:0 (izrazito loše) "
(Član kerin)
Daj mi samo reci, dali oni razvoze ekipu okolo po gradovima odakle garantiraju polaske? Vidim da imaju puno garantiranih polazaka pa mi to "smrdi" na to. Tj. dali su stali u Pu, Ri, Lj, Celju prije Zg (ili grada odakle si ti isao)?Objavljeno: 14. siječnja 2011. 09:06h
@kerin
Može molim te malo podrobnije o toj ocjeni 0.
Vjerojatno velik broj ljudi namjerava ići putem iste agencije pa nas zanima više.Mi smo skoro prošle godine išli preko njih.
Što nije štimalo, bus, app?Objavljeno: 14. siječnja 2011. 10:10h
Mi smo išli preko dotične agencije (SKIFUN) u Valmeinier u periodu od 2-9.1.11
Evo samo par detalja oko organizacije, mislim napisati jedan ozbiljan mail i poslati ga svim turustičkim agencijama u Hrvatskoj i Sloveniji i isto to objaviti na svim mogućim forumima i novinama.
Ukratko, ali samo ono najbitnije:
Dobili smo obavijest za polazak iz Zagreba 1.1.11 u PETAK (svi znamo da je 1.1 bio subota) u 22:30 na autobusnom kolodvoru Zagreb s perona od 501-506...
Nakon što smo na kolodvoru proveli preko sat i pol vremena, uspijeli smo saznat da nas autobus krece u 4:00 ujutro i da se agencija ispričava što nas nisu obavijestili... ????? Halo????
Onda su nam u agenciji rekli da ćemo stati u shoping u mjestu ispod Valmeiniera (St.Michele), standardno kupovanje prije uspona na skijalište... ali naravno nismo stali (pošto nas je agencija UGUZILA drugoj agenciji u autobus) jer agencija koja nas je "vozila" do tamo nema plan stati u šoping. I naravno da je već tu došlo do konflikata u autobusu, sa drugom agencijom. Na kraju je bila prometna nesreca gdje smo izgubili preko 3h i svi dučani su se zatvorili.
Ajde ok, idemo dalje.... (nažicali smo auto od slovenaca koje spominjem kasnije u mailu, koji su nas odbacili dolje do duckasa)
Prilikom dolaska u apartmane nitko nas nije dočekao ili nekaj tome slično... nema veze manje bitno (znamo se sami prijaviti u apartmane)...
A sada spektakl... prvi dan skijanja i idemo mi podici naše skipaseve na glavnu blagajnu (vaučer imamo,i još su nas s poslali s recepcije od apartmana dole na glavnu blagajnu)... da bi nam na blagajni rekli da su naši skipasevi preuzeti... od KOGA???????????? i koga da mi sad tražimo tamo da nam da naše skipaseve?????
Sva sreca da su još jedni slovenci čekali svoje skipaseve kao i mi pa su nam dali broj telefona od dotične gospodične. Da ne kažem da je donjela skipaseve u 12h!!!!!!! Nakon toga smo pozvali gospodicnu na razgovor, da vidimo di je zapelo i da nam objasni cijelu situaciju do sada, ne moram vam spominjat da nikada nije došla u vrijeme koje smo se dogovorili s njom...
I sad vrhunac svega :) odlazak za Zagreb...
Ona naravno nema pojma kad mi polazimo... nego nam je ostavila ceduljicu na vratima:"apartmane isparznite do 8, kontrola dolazi u 7, krečete od tamo di su vas i ostavili"????? molim te???? di, u koliko????
Naravno da smo krenuli u 12h!!!!!
Ukratko, KATASTROFA!!!!
Kada složim cijeli mail biti će te svi obaviješteni...
Pozdrav....
Objavljeno: 14. siječnja 2011. 19:24h
Problemi su vec poceli od samog pocetka sa agencijom Skifun. Nakon sto sam poslao prvu uplatu nisu se javljali danima. Slao sam nekoliko mailova da mi potvrde da li su zaprimili uplatu. Ni riječ. Nakon nekoliko dana su samo javili u stilu ako ste uplatili vidjet cemo. Uzasan osjecaj. Uplatite 1000 Eur i nikakve informacije i jos k tome bezobrazni odgovor. Na kraju se uspostavilo da se uplata negdje "izgubila". Vjerojatno je i tu bio problem u agenciji samo sto nisam to jos tada ni pomisljao.
dan prije polaska nam jave da nam je promijenjen hotel, ali srecom na hotel vise kategorije. Samo sto sada nije na stazi. Ok, pristali smo na to.
Istina je da bus nije od agencije nego nosi oznaku FranceExpress i kupi ljude okolo. Na to nemam nikakve zamjerke. Ali imam zamjerke na ono sto se kasnije dogodilo. Krenuli smo iz zagreba. Pola ljudi je izaslo u neke druge buseve na nekom parkingu u ljubljani (na parkingu mrkli mrak tak da se ni tu nisu pokazali). NA kraju je u bus uslo jos ljudi tak da je bio popunjen. Sve divno i krasno i ni ne znamo sto nas ceka. U busu vodička uzima od mene i mojih prijatelja po 2.8Eur za turisticku taksu. Pristajemo platit, mada nam je cudno jer je to trebalo kakti bit uracunato. Kasnije smo sami placali taksu za 4 osobe na recepciji hotela u ukupnom iznosu 25Eur. Znaci novce su nam uzeli tek toliko (ne znaju ni oni zasto). Bunili smo se al objasnjenje nismo dobili niti cemo ga dobiti.Objavljeno: 14. siječnja 2011. 19:25h
..nastavak...
Problemi se gomilaju sto se vise blizimo. Informacija da nas iskrcavaju iz busa u sredistu mjesta. Cudno mi je bilo jer su rekli da ce putnike u hotel u koji smo prvo trebali ici namjeravali otpeljati pred sam hotel.
Ugl ja sam istrazio cijelo mjesto i znao sam lokaciju hotela i prvog i ovog novog u koji su nas poslali (jedan do drugog su na brdu malo povise grada sam kaj je novi 300m dalje od staze). Zakljucak je da vodička uopće ne zna gdje je hotel. Pokusao sam joj objasniti no nije me razumjela očito jer je i sama rekla da ne govori hrvaški. Odjednom promjena plana i izbacuju i ostale iz busa. Nas su brzo "isipali van", a poluprazan bus sa nasom vodičkom odlazi u nepoznatom smjeru. Sad sam vec znao da nesto nije u redu. Dobili smo samo informaciju da tu čekamo "puncu" koja će doći do nas. (btw koja nikada nije dosla do nas). Ali borili smo se i saznali nekim čudom o kome se radi. No nije nam to pomoglo. Ta "punca" nam nije imala ni volje ni namjere pomoći. RAdi se o djelatnici srpske podružnice koja se zove Đurđa. NAkon sat vremena na hladnoći nakon što smo nekoliko puta pokušali doći do informacija od nje što nam je činiti. Da li da sami idemo do hotela ili što došla je do nas i rekla IDEMO. Što smo mogli nego otišli za njom. Pratili smo je i izgubila se i shvatili smo da nas je odvela na mjesto gdje ljudi čekaju u 2 reda (jedan za ski pass, drugi za ključeve od apartmana). Ski pass smo dobili relativno brzo (cca pola sata čekanja u redu). U redu za apartman smo čekali malo dulje (oko sat i pol). Ostatak ekipe se cijelo vrijeme smrzavao vani, a stvari je vec zatrpao lagano snijeg. Kad sam konacno dosao na red zena me pogledala i rekla mi - vi ne možete da dobijete ključeve ovdje. Vi dobivate ključeve na recepciji hotela. Jao!!! Prestrasno. Do takvih informacija smo htjeli doći bar 5 puta, ali nas je uvijek bez pardona Đurđa odj...
Sad su slijedile daljnje muke. Doći do hotela...Objavljeno: 14. siječnja 2011. 19:26h
..nastavak...
Zamišljeno je da utrpaju pa... jedno 70 ljudi sa svim stvarima u bus koji je projektiran za 50 ljudi. Brojke su samo okvirne da se shvati da ti ljudi i te stvari tamo ne stanu. Samo ću napisati da vidite komunikaciju sa Đurđom. Pitamo: Što da radimo? Ne stanemo u bus...
Đurđa: Stavite stvari u bus i odite sa busom gore (do hotela).
Mi: Ali stvari niti mi ne stanemo
Đurđa: Ma samo vi stavite stvari u bus i odite gore.
Mislim da vam je sve jasno. A i na kraju krajeva nije da mi vozimo Bus :)
Sad je već 18.55h (stigli smo oko 15.30h).
Slučajno pogledam vaučer i pročitam da recepcija u našem hotelu radi do 19h. Ako kasnimo moramo se prije 19h javiti na recepciju da ćemo kasniti. Jer da se ne javite recepcionarka bi otisla doma, a hotel bi bio zakljucan. A kljuceve nemate u tom slucaju od koga uzeti.
E ljudi moji ovo je najgora stvar koja nam se desila. Tj. koja bi nam se desila da nismo sami nazvali hotel. Ta situacija je da bismo mi svi spavali vani i jer ne bismo mogli ući u apartman. OVO JE STVARNO KATASTROFA. KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamislite...
Ugl. nazvali smo hotel u zadnji čas i rekla je recepcionarka da će nas pričekat, tj ostavit otvoren apartman i dala nam je šifru kako se ulazi u hotel. Poziv od 3 minute (samo 30kn), toplina apartmana - neprocijenjivo.
Da.. KAd smo rekli Đurđi za problem u 18.55 rekla nam je samo da ako sad krenemo da ćemo stići. UŽAS!!!!!
Ne samo da nam nije htjela pomoći nego je i rekla neistinu jer vi do tog hotela ne možete doći za 5min čak ni ako nemate 2 torbe i par skija za nosit (što smo imali).
ima tu jos.. al to cu u nekom novom mailu.
Ima jos jedna zanimljiva provala kad smo se vračali. Prva vodičica nam je rekla (nakon što smo joj se požalili) rekla da se javimo u Podružnicu u Zagrebu za naš problem. HALO - podružnica u zagrebu ne postoji! Ja to znam, ali agencija očito ne zna...
Ako vas zanima još slijedi I nastavak…Objavljeno: 14. siječnja 2011. 19:51h
@ sasad
Iako pise da bi bus trebao kupiti ljude po gradovima, nije. Krenuli smo iz Zagreba i stali putem na nekom parkingu kod ljubljane gdje smo ukrcali Slovence i onda opet na benzinskoj blizu granice s Italijom gdje su se ukrcali putnici iz Pule. Oni su pak vec pri ulasku u bus bili potpuno isfrustrirani organizacijom oko polaska ali smo culi sve samo u kratkim crtama pa ne znam detalje.
Uglavnom, organizacijska katastrofa u svakom pogledu.Objavljeno: 15. siječnja 2011. 08:42h
Moje pitanje za sve, mozda ima i neki pravnik tu... Kada ti se ovako nesto desi, postoji li mogucnost neke tuzbe ili bilo cega? Ako neka agencija nije sposobna radit svoj posao kako spada, zasto uopce postoji? Pa oni su kao neka Europa?!? wtf?
Btw. mi smo kontaktirali doticnu agenciju u vezi prijevoza i skipass-a ove godine za Tignes, no kako mozes s njima ici jedino ako uzmes sve od njih, brzo smo odustali od njih. Sad vidim da je to bila nasa najbolja odluka u ovoj godini :)))Objavljeno: 18. veljače 2011. 18:56h
Strašno! Ne mogu vjerovati.....žao mi vas je.
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr