Pretraži Skijanje.hr
KLUB Broj članova: 10029 | Ukupno online: 3
- Želim se učlaniti Ne sjećam se lozinke
Objavljeno: 29. ožujka 2011. 14:15h
zanima me kako se one sajle na koje se privežu žičare, gondole, sjedežnice, spoje na skijalištu, tj, ako ima nekakav filmić o tome, tipa od tvornice pa dok to ne spoje na planini...Objavljeno: 29. ožujka 2011. 17:58h
Pokušaj na stranici od Fatzer-a. Oni su jedan od najvećih proizvođača užeta tog tipa na svijetu, ne samo za žičare.Objavljeno: 29. ožujka 2011. 18:50h
sajla se splete na licu mesta...ovdje možeš pogledati i pročitati kako je to išlo na MB Pohorju...gondolaObjavljeno: 29. ožujka 2011. 20:24h
Sajle su najscesce napravljene od 6 glavnih snopova sa 9-19 zica svaki... onda se to ispreplete po sistemu:
6L (C1) sa 1L (C1)
5L (C2) sa 2L (C2)
4L (C3) sa 3L (C3)
3L (C1) sa 4L (C1)
2L (C2) sa 5L (C2)
1L (C3) sa 6L (C3)
Time se dobije 6 spojeva koji se jednom svake dvije (kod nas pete) godine mora ispitati a vizuelno se pregledava jednom dnevno.
Ako ti gornja formula nije jasna i neje ti bistro kako to drzi 10-20T kablovinja, uzmi dvije telefonske knjige i isprepletaj listove... onda ces vidjeti kako to drzi!
Objavljeno: 29. ožujka 2011. 22:25h
totalno ludo, da takva žica drži toliku masu, ima dobrih fatzerovih filmića na youtube, ali nemrem nać di se jedan kraj spaja s drugim...
znači, mora se napravit neki čvor ili to nekak spalit, zalemit ili što već na kraju...
pa zar to sve drže švicarci, ove godine gledam po gondoli, i ono cwa i doppelmayr na istoj pločici, što su se udružiliObjavljeno: 30. ožujka 2011. 04:22h
Zica... pa u tome je i trik, tu nema spajanja, lemjljenja ili nekog varenja... to sve samo drzi isprepletenost zica. I fakat drzi!
A da to izdrzi moras racunati tezinu kabla, tezinu stolica/kabina sa punim opterecenjem (75kg po osobi), vjetrove i brzine te se to pomnozi s 20... najcesce...
Dopplemyer je najveci proizvodjac zicara i oni su na nekih 500-600 milionceka, vi izaberite cega...
Leitner Poma su drugi po velicini i oni so na oko 200...
Izmedju jednih i drugih nema puno razlike, premda su Austjanci nesto tvrdi pri pregovaranjima a proizvod im je manje vise isti Pomi.
U Hrvi, trosjedecnica na Sljemenu je Dopplemyer, dok su zicare na Platku i Bjelolasici Pomine.
Tu sam ak ima jos kojih pitanjca,...
UrsekObjavljeno: 30. ožujka 2011. 04:27h
Uh da... CWA su svicarci koji samo rade kabine i to i za Dopplemyer i za Pomu/Leitner. Pokazali su se kao naj bolji i zato imaju trziste. Ima tu jos i nes drugih po strani ali su najmanji na sceni...
E, i kad si slijedeci put sjednete u jednu kabinu za osmero i gledate kako druge prolaze kraj vas, svaka takva vam isto vrijedi kao i jedan bembac 3 serija!
Nakon ovaga ce te uvjek samo BMW-e gledati kako vise umjesto gondola :)
Objavljeno: 30. ožujka 2011. 07:48h
Ili gondole umjesto Bembare na cesti.
Urs, da li se žičara na Platku MORA mijenjati, tj. već se morala nakon 30 g., što je bilo preklani? Što znači promjena žičare, da li se i stupovi mijenjaju?Objavljeno: 30. ožujka 2011. 10:30h
Pa ima zgodnih gondola s malo mrtvih uglova... ima tu nes minja ima ;)
Fix Grip Zicare kao ona Pomina na Platku ne zastaruje, ono sto zastaruje su ljudi kojima su te zice bile dobre a mladji se pokvare na vanskim brzima.
Postoje posebne proracunice za zicare, tj. nemozes ti staviti zicaru prevelikog kapaciteta na teren koji nemoze taj kapacitet izdrzati. Dakle prije toga treba krenuti ovim redom:
1. Infrastruktura
- struja, voda, plin (co-gen agregat)
- cesta i parking
- zasnjezivanje (stabilno i agresivno)
- 2-3 staze
2. Zicare
- cetverosjedecnica (tu moze i brza ak se ima love)
- sistem zicara koje jedna druge povezuju
Tu Vam je najbolje uzeti boardere i izgraditi sistem da se nigdje oni ne moraju odguravati ili skidati boardove da bi hodali do slijedece zice... jako jednostavan recept :)
Objavljeno: 30. ožujka 2011. 10:38h
Neznam sto mislis "sto je bilo preklani" za razliku sto je ove godine i sto se bitnog promjenilo??? - NISTA
Nove zicare imaju nove nosivosti te nove proracune. Premda su ovi Pomini ispod razlicitih boja vruce galvanizirani ipak nebi prosli. Osim toga se zicare tako vise ne projektiraju... manje stupova, vece nosivosti te oni stupovi oko sestice moraju biti visi zbog navozenog zemljista okolnog terena. Isto mislim da bi bila upitna velicina gornje platforme za veci kapacitet skijasa...
Novo mišljenje |
Sljedeća stranica » |
1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.
Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.
Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr